járvány

MRSZ Barométer kutatás a válság hatásairól a reklámiparban

Óriási zuhanásra számít a magyar médiaszakma

A legfrissebb MRSZ Barométer kutatási adatok szerint közel 56 milliárd Ft tűnhet el a médiapiacról, míg a teljes kommunikációs iparág mintegy 149 milliárd forintos visszaeséssel számol az idei évben. A koronavírus miatt egyre súlyosabb a helyzet, és a probléma elhúzódónak ígérkezik.

vírus, maszk, koronavírus, mobil

A koronavírus második hulláma eddig nem pörgette fel az e-kereskedelmet

A koronavírus-járvány szeptemberben jelentkező második hulláma nem okozott újabb kiugrást az e-kereskedelmi forgalomban: az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál adatai szerint az előző hónaphoz képest szeptemberben 4,5 százalékkal csökkent a kereslet a webáruházak termékei iránt. Hogyan alakult az egyes termékkategóriák iránti kereslet az elmúlt időszakban, és mi várható a folytatásban?

Amazon

Óriásit ment a Facebook, az Amazon, a Google és az Apple

Az Amazon internetes kereskedelmi vállalat soha nem látott profitra tett szert az év második negyedében, vagyis a koronavírus-járvány alatt, és ezzel a COVID-19 egyik legnagyobb győztese lett. A Facebook csaknem megkétszerezte negyedéves nyereségét.