Az RTL Klub Made in Karantén című műsora

Új műsort indít az RTL Klub Made in Karantén címmel, a koronavírus kapcsán

A Made in Karantén a leírása alapján hasonló témájú, mint a TV2-n holnap startoló #maradjotthon, de ez kifejezetten a nézői videókra épül és a műfaja inkább tehetségkutató.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Vasárnap délután jelentette be az RTL Klub, hogy Made in Karantén címmel új műsort indít. Ebbe az alkotók olyan hétköznapi emberek saját maguk által készített videóit várják, akik tehetségük által mutatják be, hogyan teszik változatossá, izgalmassá, szórakoztatóvá, eredményessé a karantén idején otthon töltött napokat a koronavírus miatt. A legmenőbb karanténvideók 1 millió forintot kaphatnak.

„Itt a lehetőség, hogy bárki megmutathassa, hogy mit tud, és a négy fal sem szabhat határt az elképesztő ötleteknek!” – áll a Made in Karantén felhívásában.

A műsor azt mutatja meg, hogy készítője hogyan éli meg a karantént otthonában, hogyan űzi hobbijait, és hogyan valósítja meg mindazt, amire korábban nem volt ideje. Lehet ez otthoni koncert az erkélyről, tánc házi kedvencekkel, zsonglőrködés, palacsintasütés, tényleg bármi.

A beküldött videókból a Made in Karantén négytagú zsűrije, Gáspár Laci, ByeAlex, Sztarenki Dóra és Szabó Győző fogja kiválasztani az adás legjobbját, melynek készítője 1 millió forinttal gazdagodhat.

Így lehet jelentkezni a Made in Karanténba

Azt egyelőre nem árulták el, mikortól lesz képernyőn az új műsor, de a műsorba már lehet jelentkezni, az alkotók a legmenőbb karanténvideókat Viberen vagy WhatsAppon, a 06 30 195 95 95-ös számra, valamint az  rtl.hu/madeinkaranten linken várják.

A konkurens TV2 egyébként gyorsabban reagált a járványra: náluk már holnap este indul és minden nap képernyőn lesz #maradjotthon címmel egy olyan dokureality, melyben híres és kevésbé híres szereplők (például a most munka nélkül maradt Tóth Gabi énekes és séf férje) mutatják meg, hogyan élnek most, a világjárvány idején. A dokureality internetes oldalán egyébként ugyancsak várnak nézői videókat.

Az RTL-es műsor és a TV2 produkciója között azonban nagy különbség, hogy míg a TV2 műsora inkább dokumentarista jellegű, az RTL-é inkább egy tehetségkutató műfajához áll közelebb.

További hírek találhatók a Media1-en.

Szóljon hozzá!

A 168 Óra címlapja 2020.06.11-én

Bréking: Átalakul a 168 Óra és a Neokohn tulajdonosi szerkezete, a Pesti Hírlap eddigi tulajdonosa a Brit Media vezetője és résztulajdonosa lesz

A Media1 információi szerint a Pesti Hírlapot teljes egészében megvette a 168 Óra hetilapot, a 168ora.hu és a neokohn.hu internetes oldalakat tulajdonló, de hamarosan a tévés és rádiós szegmensben is erősíteni kívánó Brit Media, és a Brit Mediában ugyanakkor ezután résztulajdonosként és vezérigazgatóként is megjelenik hamarosan Milkovics Pál, a Pesti Hírlap eddigi tulajdonosa. A Pesti Hírlap és a 168 Óra összeköltözik. A Brit Mediánál pozíciót kap Keresztesi Péter, a Lokál egykori vezetője is.

Kovács Angel Marianna újságíró otthona és a postahivatal a ház aljában, amit a HírTV nem mutatott meg

A HírTV valótlan tartalmú riportot közölt arról, hogy a 24.hu egyik újságírója egy postahivatalban lakik

Folytatódik a Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó országos médiaháború, amibe most már a KESMA tévécsatornája egy 24.hu-s újságírót is belekevert, miközben a Hír Televízió az újságíró lakcímét a hatályos adatvédelmi törvény ellenére jogosulatlanul nyilvánosságra hozta, és úgy csinált, mintha lehetséges lenne, hogy egy újságíró egy postahivatalban lakjon.