index.hu

Bodolai László, az Index.hu Zrt. elnöke, a Magyar Fejlődésért Alapítvány kuratóriumi elnöke

Az Index.hu Zrt. elnöke pontosítást kért a 444-től, és azt, hogy „ne működjön közre az Index szétverésében”

Bodolai László a 444-hez és a Media1-hez is eljuttatott jegyzőkönyvi részlettel igazolva látja, hogy szerinte nem igaz, amit tegnap a 444 írt az Index.hu Zrt. kapcsán. Az Index elnöke több kört is futott már a 444.hu-nál, először a szerzőnél, majd a főszerkesztőnél és a 444-et működtető Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatónál is, hogy pontosítsák az írást, illetve ahogy Bodolai fogalmazott, „ne működjön közre az Index szétverésében”. Bodolai azonban állítja: nem kapott választ. Ezt a 444 munkatársa is megerősítette a Media1 érdeklődésére, de azt is elmondta, miért.

Az Index.hu szerkesztőségének bejárata

Máris távozik az Index egy hete kinevezett vezérigazgatója

Az Index.hu Zrt. pénzügyi helyzetét megismerve Ződi Zsolt arra jutott, hogy a szükséges változtatások véghez vitele túl nagy feladat lenne számára. Nem lesz utódja, vezérigazgató nélkül próbálják megoldani a cashflow problémákat.

Az Index és az Indamedia irodájának helyet adó Budasquare irodaház homlokzata

A TV2 elnöke állítja, nem akar második Origót az Indexből

Vaszily Miklós azt is nyilatkozta, szeretné, ha az Index normális maradna. Szerinte a szerkesztőség hisztérikusan reagált az elmúlt napokban, és neki nincs baja az Index stábjával, inkább a stábnak van vele. Hozzátette: elkerülhetetlen az Index átalakítása, de a főszerkesztőt nem akarja leváltani és Bodolai Lászlót, az Index és a Magyar Fejlődésért Alapítvány elnökét sem szeretné visszahívni.

Index, szolgálati közlemény

Nincs vezérigazgatónk, mi is csak keveset tudunk – Kitett az Index egy szolgálati közleményt, majd egy időre leállt az oldal, de csak műszaki hiba okozta a problémát

Dull Szabolcs, az Index főszerkesztője azt írta a leállás előtti közleményében, ők is csak akkor értesültek a 2. vezérigazgató távozásáról, amikor a sajtó. A leállás, amely az Indexen kívül a port.hu-t, a totalcar.hu-t és a velvet.hu-t is érintette, a hivatalos információk szerint műszaki problémák miatt következett be.

Vaszily Miklós

Mészáros Lőrinc pénzét is felhasználva a TV2 székhelyére új médiacéget alapított Vaszily Miklós

Progress Média Hungary Kft. néven hozott létre új médiacéget Vaszily Miklós, a TV2 elnöke és a napi.hu-t, valamint a blog.hu-t tulajdonló, továbbá az Index hirdetési felületeit értékesítő és hitelező Indamedia 50 százalékos tulajdonosa, illetve egy bizalmi vagyonkezelő cég, amelyről a G7 megtudta, hogy Mészáros Lőrinc, a miniszterelnökkel baráti viszonyt ápoló felcsúti milliárdos áll.

Gerényi Gábor, az Azonnali.hu társtulajdonosa, az Index átalakítására vonatkozó terv kidolgozója

Az Index átalakítására vonatkozó koncepció kidolgozója visszautasítja a vádakat

Gerényi Gábor, az Azonnali.hu társtulajdonosa, egykori indexes vezető érthetőbbé tette, miről is szólt az Index átalakítására vonatkozó javaslata, ami az elmúlt napok nagy médiapiaci felfordulását okozta az Index kapcsán. Gerényi szerint a koncepciójával az újságírók is jól jártak volna, a cég és az olvasók is, csak azt félremagyarázták. Hozzátette: mindössze néhány rovatot szerveztek volna ki, hogy megnézzék a modell működőképességét, amit korábban a Totalcar létrejöttekor is próbálgattak.

Az Index.hu szerkesztőségének bejárata

Megszólalt az Index új vezérigazgatója: Nem bezárni érkezett

Ződy Zsolt azt mondta, nem a Nemzeti Együttműködés Rendszere küldte őt az Indexhez. Dull Szabolcsot nem váltja le a főszerkesztői posztról és biztosította a szerkesztőséget a transzparens működésről, de nem szeretné, ha más portálokon látná viszont a belső információkat. A Közszolgálati Egyetemről érkező vezérigazgató elárulta, már hetekkel ezelőtt megkereste őt Bodolai László, hogy lépjen be a céghez, de csak ősztől, ám a folyamatot felgyorsította Pusztay András vezérigazgató távozása.

Dull Szabolcs Fotó: Czémán Anna / Media1

Az Index főszerkesztője újabb szolgálati közleményt adott ki

Ezúttal az apropót részben Pusztay András, az Index vezérigazgatójának távozása adta, akit a főszerkesztő a sajtószabadságért kiálló személyként emleget. A főszerkesztő a szolgálati közleményben bizonytalannak tűnik, mi lesz most és garanciákat vár a független működésre.