
Az indexesekkel álltak fel, de nem a Telexnél folytatja az EUrologus csapata
A HVG-hez igazol az uniós szakblog. A Media1-nek azt is elmondták, miért pont oda és nem a többiekkel a Telexhez.
A HVG-hez igazol az uniós szakblog. A Media1-nek azt is elmondták, miért pont oda és nem a többiekkel a Telexhez.
Várhatóan a nyomtatott hetilapban és a kiadó két online termékében is olvashatjuk majd Dezső András írásait, ráadásul épp könyvet is ír. A HVG kiadója más újságírókkal is tárgyalásban van.
Alig több mint 8 hónap telt el a fizetős tartalomszolgáltatás startja óta, máris másfélszer annyi előfizetőjük lett, mint amennyit legoptimistább esetben gondoltak egy évvel az indulás utánra.
A 24.hu-t és a Nők Lapját is kiadó Central Médiacsoport, a Pesti Est, a Pesti Hírlap, a Nemzeti Sport, a Képes Sport és a FourFourTwo, valamint a VOX Magazin után után újabb hazai médiavállalatokat kényszerít fájdalmas intézkedésekre a világjárvány miatti helyzet. Folytatódik a Media1 a világjárvány médiapiaci hatásairól szóló cikksorozata.
Lehetővé vált, hogy a felhasználók reklámmentesítsék az oldalukat, valamint testre is szabhatják a címlapjukat.
Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.
A számok alapján a felelős szerkesztő úgy véli, a fizetőkapus tartalomszolgáltatási modell működik, ez pedig jót tehet a minőségi újságírásnak.
Az első három hónapban havi 360 Ft-ot kérnek az új online hírmagazin használatért. Videóban foglalták össze, mit érdemes tudni az új oldalról, valamint Nagy Iván Zsolt felelős szerkesztő részletesen is beszámolt a HVG digitális újdonságáról.
Az új fizetős, prémium oldal elindulására már egy visszaszámláló óra is utal.
Napokon belül elérhetővé válik a nagyközönség számára is a HVG Zrt. új önálló, prémium tartalmakat kínáló, fizetős online hírmagazinja, melynek neve a Media1 értesülése szerint Hvg360 lesz. Az új szerkesztőség már összeállt, a felhasználói tesztek is befejeződtek, sőt a háttérben már dolgoznak az indulást követő hetek cikkein. Íme néhány információ az új termékről.