fbpx

homofóbia

Az UEFA Facebook-oldala LMBTQI szimbólum mellett

Az UEFA mindenütt szivárványosra váltotta logóját

A logócserével egyidejűleg honlapján valamint a Facebookon és Instagramon magyarázkodni kezdett az Európai Labdarúgó-szövetség amiatt, hogy megtiltotta a müncheni stadion szivárvány színekben történő megvilágítását.

Netflix

Odaszúrt a kormánynak a Netflix

A népszerű streamingszolgáltató a kezdőképernyője ismert elrendezését szivárványosra átalakítva üzent a közösségi médiában.

Tiltakozás a propagandatörvény ellen 2021.06.14-én

Hiába a tiltakozás, megszavazta az Országgyűlés a melegeket a médiából kitiltó propagandatörvényt

Hiába tüntetettek tömegek hétfőn és írtak alá százezren petíciót, az Országgyűlés kedden megszavazta azt a törvényt, amely miatt éjszakába kell száműzni minden olyan médiatartalmat és reklámot, amelyben LMBTQI emberek láthatók. Ez népszerű, közismert tévésorozatokat is érint. A civil szervezetek csalódott hangú közleményben reagáltak a fejleményre.

#loveislove, Coca-cola fotó: Ladányi András, Media1

Fideszből támadják a Coca-Colát, de a márka nem áll le a #loveislove kampányával

Homoszexuális emberek is szerepelnek a Coca-Cola #loveislove kampányának egyik plakátján, emiatt egy fideszes képviselő bojkottot hirdetett a kormány stratégiai partnere ellen és online petíció is indult. A Coca-Cola azonban folytatja egyenjogúságpárti kampányát, sőt szivárványos palackkal készül a Sziget-fesztiválra. Mivel az üdítőmárka plakátjai a BKV-s felületeken is megjelentek, a tömegközlekedési cég is megszólalt. Becsatlakozott a Hit Gyülekezete is a megszólalók közé.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások