fbpx

fúzió

Egyesül az RTL Group és a Talpa Network Hollandiában

Egyesül az RTL Csoport és a Talpa Network

Az egyesülés lehetővé teszi, hogy az így létrejövő multimédiás csoport felvegye a versenyt a globális technológiai platformokkal, valamint egyre több helyi tartalomba és technológiába fektessenek be.

Warner Media és a Discovery logó együtt

Egyesül a WarnerMedia és a Discovery

Az egyesülés megnyitja az utat Hollywood egyik legnagyobb stúdiójának, hogy olyan riválisokkal versenyezzen mint a Netflix és a Disney.

Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezetője a UPC előtt

Háborognak a Vodafone Magyarország ügyfelei: bírósági üggyé fajulhat az e-mailek körüli kavarás

Dühös leveleket kapott a Media1 a Vodafone-UPC ügyfeleitől, miután a szolgáltató bejelentette, megszünteti a felvásárolt UPC-től megörökölt upcmail.hu és chello.hu végződésű e-mail címeiket, ezzel kellemetlenséget és üzleti károkat is okozva. Felvettük a kapcsolatot a Vodafone sajtóosztályával is, de az onnan érkező válasz aligha fogja megnyugtatni az e-mail címeiket elvesztő érintetteket, akik közül van, aki emiatt bírósági perre készül.

Vodafone

Dühösek a Vodafone-UPC ügyfelei

Felháborodott Vodafone-UPC ügyfelek fordultak az elmúlt hetekben a Media1-hez, mivel szerintük amióta beolvasztotta a UPC Magyarországot a Vodafone Magyarország, időnként kritikán aluli a tévé-internet-vezetékes telefon szolgáltatás színvonala, illetve jelentősen megsokasodtak a hosszú, több órás hibák. Megkérdeztük a céget, mit szólnak a szolgáltatásuk színvonalát érintő kritikákhoz.

Az RTL Magyarország és a 24.hu-t tulajdonló Central Médiacsoport logója

Gombhoz varrták a kabátot a médiahatóságnál, kínos dokumentum szivárgott ki az RTL Magyarország és a 24.hu tulajdonosa közötti meghiúsított ügylet kapcsán

A Media1 által megszerzett többoldalas döntéselőkészítő dokumentum szerint a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szakértői eredetileg engedélyezni javasolták, hogy az RTL Magyarország felvásárolja az egyebek mellett a 24.hu-t is működtető Central Digitális Média 30 százalékát, és részletesen le is vezették, miért nem lenne akadálya az ügyletnek a médiapiac sokszínűsége szempontjából. Aztán jött egy rejtélyes fordulat és a szakemberek javaslatát valamiért felülírták… Megkérdeztük az NMHH-t is, hogyan fordulhatott elő mindez.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások