fbpx
Wendy Clark, a Dentsu International Global CEO-ja és Fred Levron, Global Chief Creative Officer.

Egyesül a DentsuMB, a 360i és az Isobar

Az egyesülés után Dentsu Creative néven működnek majd tovább.

Wendy Clark, a Dentsu International nemzetközi vezérigazgatója és Fred Levron, Global Chief Creative Officer a Cannes Lions fesztiválon hétfőn  egy új kreatív ügynökségi hálózat, a Dentsu Creative megszületését jelentette be – tudatta a cégcsoport a Media1.hu-val egy mai, hétfői közleményben.

Mint írták, ez a Dentsu jelenlegi kreatív ügynökségeit egyesíti magában, és a jövőben a Dentsu International egyedüli, globális kreatív ügynökségeként fog működni. A kreativitás a Dentsu International propozíciójában – amely a kreatív, média és CXM (Customer Experience Management) egy kézből való kiszolgálását fogalmazza meg – központi szerepet kap, és hozzájárul azon ambíciójához, hogy a legintegráltabb ügynökségi hálózat legyen a világon.

A Dentsu International egy teljesen új, globális kreatív hálózatot hozott létre a kreatív ügynökségei – DentsuMB, 360i és Isobar – egyesítésével. A bevezetés egy széleskörű stratégia része, melynek célja egyfelől az ügyfeleknek nyújtott kreatív szolgáltatási portfólió egyszerűsítése, másfelől pedig a kreativitás felerősítése és kiterjesztése a hálózat minden területére és tevékenységére. A Dentsu Creative küldetése, hogy a márkák és a vállalatok fejlődését a „modern kreativitás” alkalmazásával lendítse előre, amely kultúrateremtő, társadalomformáló és jövőt alakító ötleteket hoz létre.

Dentsu Creative.

Újabb szakemberekkel bővül a vezetői gárda a jövőben

Fred Levron 2021 novemberben csatlakozott a Dentsuhoz Chief Creative Officerként. Az ő vezetése alatt a Dentsu Creative 46 piacon 9.000 kreatív szakemberrel van jelen, akik további 37.000 média- és CXM szakemberrel dolgoznak együtt a Dentsu International hálózatában, és szorosan együttműködnek a Dentsu japán kreatív csapatával is. A Dentsu Creative vezetői gárdája a jövőben tovább bővül majd stratégiai, tartalomkészítői, üzleti és kreatív szakemberek új generációjával.

„Ha lehetőséged lenne egy vadonatúj, nemzetközi, kreatív ügynökségi hálózat felépítésére, mely a modern világnak szól, hogyan nézne ki? A mi válaszunk erre a Dentsu Creative elindítása. Az ügyfelek, a szakemberek és általában véve az iparág már régóta áhítja a változást: abban, ahogyan márkákat építünk, abban, ahogyan együtt dolgozunk, és abban, hogy milyen szerepet adunk a kreativitásnak ezekben a folyamatokban. A jelenlegi szereplők lefektették a múlt századi szabályokat, mi pedig az előttünk álló évtizedek szabályrendszerét akarjuk megírni”

– mondta Levron a bejelentéskor.

„A Dentsu egy modern ügynökségi hálózatot épít, aminek a motorja a «horizontális kreativitás». Ez a szemlélet egyesíti a kollégáinkat, a képességeinket, valamint az ügyfeleinknek nyújtott szolgáltatásainkat. Szerencsések vagyunk, hogy meríthetünk a japán örökségből, ami a mesterségbeli tudásra, a szakértelemre, továbbá az innovációra és a kreativitásra helyezi a hangsúlyt. A modern kreativitás Japánban született meg, majd a világ részévé vált. A Dentsu Creative egyszerűsített, modern kreatív szolgáltatást nyújt, amely válaszol az ügyfelek azon igényére, hogy megszüntessük az ügynökségi silókat és a »hatékonytalanságot«, helyette pedig zökkenőmentesen kössük össze a megfelelő tudást a megfelelő lehetőségekkel a megfelelő időben”

– tette hozzá Wendy Clark.

Busák István, a Dentsu Creative Hungary (korábban Isobar Budapest) vezetője üdvözölte az új kreatív ügynökségi márka megérkezését:

„A Dentsu Creative bevezetésével létrehozzuk a legintegráltabb kreatív ügynökségi hálózatot, ami úgy működik, mint egy élő organizmus: összekapcsolja a megfelelő tudást a megfelelő feladattal, a megfelelő pillanatban, bárhol is jelentkezzen a hálózaton belül. Ügyfeleink – mérettől és földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül – nemcsak a magyarországi csapat, hanem a teljes Dentsu Creative hálózat erőforrásához és szaktudásához is könnyen és gyorsan hozzáférnek. A hálózaton átívelő közös és hatékony munkát a radikális kollaboráció technikai és módszertani eszközei teszik lehetővé. Ez egy teljesen újfajta kreatív szemlélet, gondolkodási és működési mód, ami jövőálló, és ami a legfontosabb: könnyebbé teszi a márkatulajdonosok életét ebben a szétaprózódott, összetett kommunikációs feladatokkal teli világban”.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: Dentsu Creative.
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások