A Discovery és a WarnerMedia médiavállalatok egyesüléséből létrejövő Warner Bros. Discovery április 11-én, hétfőn WBD néven kezdi meg a kereskedést a Nasdaq-on – derül ki a médiacsoport a Media1.hu-nak is megküldött közleményéből. Az egyesülés sikeres lezárását magyar idő szerint szombaton hajnalban jelentették be.
Mint arról még tavaly májusban a Media1 már beszámolt, a WarnerMedia azért egyesül Discovery médiacsoporttal, hogy még erőteljesebb szereplőként tudjanak részt venni a médiapiaci versenyben.
Egy kézben a Discovery Channel, az HBO, a CNN és megannyi más médiamárka
Az egyesülést követően az új, egyesült cég, a WBD magába foglalja a WarnerMedia és a Discovery valamennyi prémium szórakoztató, sport, hír és dokumentum jellegű (non-fiction) tartalmait és részlegeit, beleértve például a Discovery Channelt, a Discovery+ szolgáltatást, a Warner Bros. Entertainmentet, a CNN nemzetközi hírtelevíziót, a CNN+ streamingszolgáltatást, a DC-t, az Eurosport sportcsatornát, az HBO-t, az HBO Max streamingszolgáltatást, a HGTV-t, a Food Networköt, az Investigation Discovery-t, a TLC-t, a TNT-t, a TBS-t, a truTV-t, a Travel Channelt, a MotorTrendet, az Animal Planet csatornát, a Science Channelt, a New Line Mozit, a Cartoon Network gyerekcsatornát, az Adult Swimet, a Turner Classic Moviest és további egyéb elemeket.
Még több hír található a Media1-en.
Csatlakozhat hozzánk Facebookon, valamint kérheti híreinket Telegram-hírcsatornánkról és napi hírlevélben is.