
Hivatalosan is bejelentette a Netflix a reklámokkal támogatott előfizetést és annak részleteit
Már az indulás előtt eladták szinte az összes reklámfelületet.
Már az indulás előtt eladták szinte az összes reklámfelületet.
Az RTL Magyarország vezérigazgatója az RTL Csoport tulajdonosánál, a Bertelsmannál prezentálta a napokban az RTL Magyarország frissített digitális stratégiáját, majd ez kikerült egy közösségi médiás bejegyzésbe. A prezentációból több minden lelepleződött azzal kapcsolatban, milyen jelentős lépésre készül a médiavállalat még az idei évben: érkezik ugyanis az RTL+ (RTL Plus) nevű fizetős streamingplatform rajta olyan tartalmakkal mint a Zámbó Jimmy életéről szóló A Király, a Fehér főnök Lengyel Tamás főszereplésével, továbbá a Zwarte Tulp című drámasorozat, a Mocro Maffia címűkrimisorozat, továbbá a Reyka. Az új platform elindulásával az RTL Magyarország csökkenteni tudja a kábelszolgáltatóknak való kitettségét is, hiszen közvetlenül a nézőknek, a fogyasztóknak értékesítheti a tartalmakat, közbeiktatott szereplő nélkül.
A fennállásának 26. évfordulóját ünneplő szerb Blic napilap idén ősszel elindítja első saját tévécsatornáját – közölte a Magyarországon a Blikk néven ismert napilapot kiadó Ringier médiacsoport.
Az újdonság azt is lehetővé teszi a szülők számára, hogy az Instagramon napi vagy heti időlimiteket és ütemezett szüneteket állítsanak be gyermekeik számára.
Megszerezte a működéshez szükséges engedélyeket, és megteremtette a szükséges feltételeket az IzzyPay Zrt., ezzel elindult Magyarország első BNPL (Buy Now Pay Later – vagyis vásárolj most és fizess később) szolgáltatója magánszemélyek számára.
A környezetet és pénztárcát kímélő, az üzemanyagköltségekre is odafigyelő útválasztási funkcióval bővül a keresőóriás térképes alkalmazása.
Magyarországon is elérhető lesz új streamingplatform.
Lineáris és digitális műsorterjesztésre egyaránt kiterjedő együttműködési megállapodást kötött az SPI/FilmBox és a DIGI – ennek értelmében szeptember 1-jétől az SPI filmcsatornája, a FilmBox is elérhető az előfizetők számára.
Várhatóan 2022 utolsó negyedévében lesz majd elérhető a reklámokkal támogatott szint „fél tucat” piacon, a széleskörű bevezetés jövő év elején várható.
Az erőszakmentes tartalmak mindennap 8 és 14 óra között lesznek láthatóak a csatornán.