fbpx
Netflix.

Hivatalosan is bejelentette a Netflix a reklámokkal támogatott előfizetést és annak részleteit

Már az indulás előtt eladták szinte az összes reklámfelületet.

Tizenkét országban fokozatosan lesz elérhető novembertől a havi 6,99 dollárba kerülő új Netflix-előfizetés – írta az Axios nyomán a 444.

A Netflix bejelentése szerint a 9,99 dolláros alap előfizetésnél is alacsonyabb árért cserébe ebben a csomagban 15 és 30 másodperces reklámblokkokat kell végignézni a műsor elején és közepén.

A platform jelenlegi tartalmainak 5-10 százaléka egyelőre nem lesz elérhető a legolcsóbb előfizetői csomagban, és a korábbi értesüléseknek megfelelően ezzel az offline letöltés sem lesz elérhető. Előbbi kapcsán Greg Peters ügyvezető vezérigazgató elmondta: a döntés hátterében korábban, még a reklámokat tartalmazó csomag ötlete előtt kötött licencszerződések állnak. Dolgoznak ezek módosításán.

Jeremi Gorman, a cég új hirdetési igazgatója azt ígérte, óránként legfeljebb 4-5 reklámra lehet majd számítani összesen. Arról is beszélt, hogy több ezer hirdetővel indítják el ezt a csomagot, és már szinte az összes reklámfelületet eladták. Politikai hirdetéseket viszont nem fogadnak be.

Hogy Magyarországon mikor lesz elérhető az új csomag, azt egyelőre nem tudni.

Mint arról a Media1 is beszámolt, néhány napja azt is bejelentette a Netflix, hogy nyilvánosak lesznek a nézettségi adataik.

RTL+ néven még idén elindul az RTL Magyarország új fizetős streamingszolgáltatása

 

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: stock / Depositphotos.
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások