Tizenkét országban fokozatosan lesz elérhető novembertől a havi 6,99 dollárba kerülő új Netflix-előfizetés – írta az Axios nyomán a 444.
A Netflix bejelentése szerint a 9,99 dolláros alap előfizetésnél is alacsonyabb árért cserébe ebben a csomagban 15 és 30 másodperces reklámblokkokat kell végignézni a műsor elején és közepén.
A platform jelenlegi tartalmainak 5-10 százaléka egyelőre nem lesz elérhető a legolcsóbb előfizetői csomagban, és a korábbi értesüléseknek megfelelően ezzel az offline letöltés sem lesz elérhető. Előbbi kapcsán Greg Peters ügyvezető vezérigazgató elmondta: a döntés hátterében korábban, még a reklámokat tartalmazó csomag ötlete előtt kötött licencszerződések állnak. Dolgoznak ezek módosításán.
Jeremi Gorman, a cég új hirdetési igazgatója azt ígérte, óránként legfeljebb 4-5 reklámra lehet majd számítani összesen. Arról is beszélt, hogy több ezer hirdetővel indítják el ezt a csomagot, és már szinte az összes reklámfelületet eladták. Politikai hirdetéseket viszont nem fogadnak be.
Hogy Magyarországon mikor lesz elérhető az új csomag, azt egyelőre nem tudni.
Mint arról a Media1 is beszámolt, néhány napja azt is bejelentette a Netflix, hogy nyilvánosak lesznek a nézettségi adataik.
RTL+ néven még idén elindul az RTL Magyarország új fizetős streamingszolgáltatása
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!