fbpx

akkreditálás

Huawei.

A Huawei Ads akkreditált hirdetési platform lett Európában

A digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezete, az IAB (Interactive Advertising Bureau Europe) jóváhagyta a Huawei Ads akkreditációját, így a Huawei hirdetési rendszere is bekerült az Európában elismert hozzájárulás-kezelési platformok (Consent Management Platform – CMP) közé – közölte a Media1.hu-val a vállalat pénteken.

MPRSZ által akkreditált PR-ügynökség

Akkreditációt vezet be az MPRSZ pr-ügynökségeknek

A Magyar PR Szövetség és az ICCO, a Nemzetközi Kommunikációs Tanácsadó Szervezet összefogásával hamarosan elindul a magyarországi pr- és kommunikációs ügynökségek hivatalos akkreditációja.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások