Dorosz Dávid, a Párbeszéd Magyarországért (PM) politikusa kikérte a Vadászati Kiállítás költéseinek listáját, így derült ki, hogy csak kommunikációra több mint 3 milliárd forintot költöttek – írja a hvg.hu.
A listát az Átlátszó Ki mit tud? nevű közérdekű adatigénylő szolgáltatásán keresztül még júliusban igényelte a politikus: az adatokat azonban csak most hozta nyilvánosságra az Egy a Természettel Nonprofit Kft., mert a koronavírus járványra hivatkozva korábban azt közölték, hogy a pandémia miatt a normál határidőben történő válaszadás esetén nehézséget okozna számukra megszervezni a rendezvényt.
A listából kiderül, hogy a kft.
- a kiállítást 19 millió forintból népszerűsítette arab országokban,
- 125 millió forintot költöttek applikációkra,
- 600 milliót szoftverfejlesztésre.
A kommunikációs stratégia 7 millió forintba, míg annak koordinálása 38,6 millióba került. A kommunikációs feladatok ellátására a New Land és a Lounge Design Kft. összesen több mint 3 milliárd forintot kapott.

A teljes listán szerepel a Hír TV is. Mint korábban arról a Media1 beszámolt, a kormánypárti Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) égisze alatt működő tévécsatornán 31 millió forintért vásároltak műsoridőt a kiállítás szervezői.
Az állami kiadásba került és Kovács Zoltán nemzetközi kommunikációért felelős államtitkár, a vadászati kiállítás kormánybiztosa által főszerkesztett Nimród című vadászati szaklap sem járt rosszul a kiállítással: csaknem 59 millió forintért kötöttek velük szerződést.
További híreket talál a Media1-en!