
Milliárdokat költöttek a Vadászati Világkiállítás kommunikációjára, nagy összeget kapott a HírTV és a Nimród
3 milliárd forintot számlázhatott a New Land Media és a Lounge Design.
3 milliárd forintot számlázhatott a New Land Media és a Lounge Design.
Ezúttal arról a Hunor Safari Magazin című vadászati lapról van szó, amelyet a Nimród nevű másik vadászati szakújság egykori munkatársai hoztak létre, miután a Nimród állami kiadásba került és egykori munkahelyükön Kovács Zoltán nemzetközi kommunikációért és kapcsolatokért felelős államtitkár, kormányszóvivő, a vadászati világkiállítás kormánybiztosa lett a főszerkesztő. A Hunor most felhívást tett közzé.
Hunor magazin néven alapítanak lapot a Kovács Zoltán érkezésekor a Nimród című laptól távozni kényszerülő vadászújságírók, élükön az újságot a rendszerváltás óta vezető főszerkesztővel.
Miután a Nimród című lapot három évtizeden át készítő főszerkesztőt leváltották, valóban Kovács Zoltán nemzetközi kommunikációért felelős államtitkár, kormánybiztos és volt kormányszóvivő lett a vadászati szaklap főszerkesztője. Az újságot egy 100 százalékban állami cég adja ki ezután.
Zoltán Attilát, a Nimród eddig főszerkesztőjét váltaná a vadászati szaklap élén Kovács Zoltán államtitkár és vadászati kormánybiztos.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.