A Media1 március 8-i adásának vendége volt Forgács Mariann közösségi média szakértő, a Be Social ügyvezetője.
Hiába van viszonylag nagy követőszáma egy oldalnak, manapság sokszor az oldal lájkolóinak 1 százalékához sem jutnak el a bejegyzések, ha nem hajlandó az oldal tulajdonosa a bankkártyájához nyúlni és fizetni a Facebooknak, vagyis ma már azt is sokan visszasírják, amikor ez az organikus elérési arány még 10 százalék körül volt – mondta Forgács Mariann, akinek szavai kapcsán joggal vetődött fel a kérdés, hogy ez nem jelenti-e azt, hogy a gazdagok előnybe kerülnek az üzeneteik célba juttatásában, vagyis itt is kiütköznek a társadalmi egyenlőtlenségek.
Beszélgettünk arról is, hogy a napokban Magyarországon is elindította a Facebook a tényellenőrző programját az álhírek kiszűrése érdekében.
A közösségi médiás felületek titkos algoritmusáról és a „beauty filterek” etikájáról is szó esett, valamint „kiveséztük” a mostanában egyre felkapottabb új közösségi médiás szolgáltatást, a Clubhouse-t is, és megbeszéltük azt is, szakértő vendégünk milyen eredményekre számít a most zajló közösségi médiás tinikutatás kapcsán, illetve milyen változásokra számít előzetesen a tavalyi év adataihoz képest.
A Media1 március 8-i adása teljes egészében visszahallgatható a lenti lejátszó segítségével, vagy akár le is tölthető.
További hírek és cikkek találhatók a Media1.hu-n! Iratkozzon fel RSS csatornánkra, hogy ne maradjon le a legújabb tartalmakról!