fbpx

be social

Szabó Zoltán, az RTL Magyarország új marketing és kommunikációs igazgatója, az Index volt stratégiai és kreatív igazgatója

Nagy változások előtt az RTL Magyarország márkái és a médiavállalat Marketingkommunikációs Igazgatósága

Lezárultak az RTL Magyarország által kiírt kreatív- és social ügynökségi tenderek, ennek kapcsán Szabó Zoltán, aki tavaly év vége óta tölti be az RTL Magyarország marketingkommunikációs igazgatói posztját, arról beszélt, hogy az elkövetkező időszakban nagy változások előtt állnak az RTL Magyarország márkái, valamint belső szervezeti átalakulás is lesz a Marketingkommunikációs Osztályon.

Tinik élete a neten / a Be Social kutatása

Zaklatás, szexualitás, titkolózás – elkészült a magyar tinik online életéről szóló felmérés

A Magyar Tinik a neten 2021 kutatás most publikált adatai alapján a magyar tinédzserek felétől kértek már erotikus fotót a neten, ahol nagy részük napi négy óránál is többet tölt. Megnőttek azok aránya, akik olvasnak online híreket mint két évvel ezelőtt, és a TikTok népszerűsége is megugrott: már a harmadik leggyakrabban használt csatorna a fiatalok körében.

Facebook

Nem bírjuk megunni a Facebookot, még a mosdóban is azt nyomkodjuk

Többek között ezt állítja a Be Social most megjelent Nagy Facebook Körkép 2020 kutatása, amiből az is kiderül, hogyan változott meg az elmúlt években a Facebook-használat célja. A kutatás megnézte azt is, hogy hajlandók lennének-e fizetni a felhasználók a Facebook-használatért.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások