
Médiaügynökséget választott az RTL Magyarország
Lezárult az RTL Magyarország által kiírt meghívásos médiaügynökségi tender.
Lezárult az RTL Magyarország által kiírt meghívásos médiaügynökségi tender.
Lezárultak az RTL Magyarország által kiírt kreatív- és social ügynökségi tenderek, ennek kapcsán Szabó Zoltán, aki tavaly év vége óta tölti be az RTL Magyarország marketingkommunikációs igazgatói posztját, arról beszélt, hogy az elkövetkező időszakban nagy változások előtt állnak az RTL Magyarország márkái, valamint belső szervezeti átalakulás is lesz a Marketingkommunikációs Osztályon.
A Media1 beszélgetése itt hallgatható vissza.
A Magyar Tinik a neten 2021 kutatás most publikált adatai alapján a magyar tinédzserek felétől kértek már erotikus fotót a neten, ahol nagy részük napi négy óránál is többet tölt. Megnőttek azok aránya, akik olvasnak online híreket mint két évvel ezelőtt, és a TikTok népszerűsége is megugrott: már a harmadik leggyakrabban használt csatorna a fiatalok körében.
Az elüzletiesedő közösségi médiáról is beszélgettünk Forgács Mariann közösségi média szakértővel a Media1 legutóbbi, hétfői műsorában, de több más aktuális kérdésről is szó esett az adásban.
Többek között ezt állítja a Be Social most megjelent Nagy Facebook Körkép 2020 kutatása, amiből az is kiderül, hogyan változott meg az elmúlt években a Facebook-használat célja. A kutatás megnézte azt is, hogy hajlandók lennének-e fizetni a felhasználók a Facebook-használatért.
Magyarok mobilon címmel készített a magyarok telefonhasználati szokásaira vonatkozó kutatást a Be Social. A legérdekesebb eredményekből csemegéztünk.
A Magyar Tinik a Neten című felmérésből az is kiderült, hogy fontosabb a tiniknek a chat és a közösségi média mint a rádióhallgatás vagy az olvasás, napi 3 óránál többet lógnak a neten, és az Instagram a kedvenc platformjuk.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.