A tulajdonosváltást követően a Special Effects Media Hungary Zrt. a cégnyilvántartás szerint az amerikai Gas Media LLC 100%-os tulajdonába került – derül ki a cégnyilvántartásból. Utóbbi, tehát a vevő egy z-generáció megcélzására szakosodott, média- és szórakoztatóipari vállalat.
A Special Effects Mediát Müller Péter és Szabó Gergő 2013-tól építette közösen angol, majd magyar jogi entitkásként, és egyik úttörői voltak a hazai YouTube tartalomgyártó közeg felépítésében és hirdetői piacra való bevezetésében. Egy időben a Central Médiacsoport is befektetője volt a cégnek, de mint arról a Media1 még 2020-ban beszámolt, ők még korábban kiszálltak.
A cég egykori partnerei között szerepelt a Pamkutya és a Dancsó Péter nevével fémjelzett Videómánia is, melyek egymillió feletti feliratkozóval rendelkeznek.
Számos sikeres saját tartalom gyártási projektjük is volt mint a többszázezer feliratkozót vonzó Szerinted? és Watchmojo Magyarország YouTube csatornák.
Ezres nagyságrendben gyártottak social videó tartalmakat YouTube, Twitch, LinkedIn és TikTok platformokra, köztük olyan csatornákat mint a Magyar Olimpiai Csapat YouTube-csatornája, amely a Tokiói Olimpia két hete alatt globálisan a legnézettebb olimpiai csapat YouTube-csatorna volt.
Az új amerikai tulajdonos üzletfejlesztési törekvéseibe illeszkednek a Special Effects Media képességei – írják a Special Effects Media alapítói a Media1-nek küldött közleményükben.
Eladta a Central Médiacsoport a Dancsó Pétert is menedzselő online videós cégben lévő tulajdonrészét
Hajdú Péter máris milliós összeget kap havonta a YouTube-ra készülő Frizbi-videók után
További hírek érhetők el a Media1.hu oldalon. Megtalál minket Facebookon is.