watchmojo magyarország és special effects media együttműködés

Magyarországon terjeszkedik a Watchmojo

Az egyik legsikeresebbnek számító YouTube tartalomelőállító, a Watchmojo a magyar Special Effects Mediával szerződött tartalomlokalizálásra.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Együttműködési megállapodást kötött a több ismert hazai youtube-os videoblogger jelenlétét menedzselő,  Special Effects Media és a nemzetközi viszonylatban is az egyik legsikeresebb YouTube-on felépített médiamárka, a Watchmojo.

A Watchmojo az összes YouTube csatornáján együttvéve több mint 30 millió feliratkozóval rendelkezik, és számos országban van jelen helyi nyelven terjesztett tartalmakkal

Magyar nyelvre lokalizálnak

A mostani megállapodás lényege, hogy a Watchmojo népszerű toplistás tartalmait a YouTube tartalmakra szakosodott Special Effects Media  lokalizálja magyar nyelvre, készíti el a fordításokat, publikálja a tartalmakat, népszerűsíti, illetve építi a márka helyi YouTube jelenlétét a magyar nyelvű közönség számára.

Ilyen videóról van szó:

A montreali székhelyű Watchmojo nemzetközi hálózata immár 29 országban érhető el helyi nyelven, melyek menedzselésének egy részét házon belülről végzik, egy részét a célországokban lévő kollégák látják el, illetve néhány esetben hivatalos partneri együttműködések keretein belül dolgoznak együtt más médiacégekkel.

„A legsikeresebb márkák globális eléréssel bírnak, így a mi utunk sem lehetett más. Miután az eredeti, angol nyelvű Watchmojo csatornánk elérte a 10 millió feliratkozót, egy természetes evolúciója volt a márkának más nyelveken és piacokon is megjelenni helyi nyelven”

– mondta el Ashkan Karbasfrooshan, a WatchMojo alapítója és vezérigazgatója a Special Effects Mediával kötött megállapodás kapcsán.

„A Watchmojo-val való együttműködés több szinten is remekül illeszkedik a stratégiánkba. Egyrészt passzol a tartalomgyártási elképzeléseinkbe, amelynek során számos új, mind teljesen saját fejlesztésű, mind partnerségeken alapuló YouTube tartalmat hozunk a magyar piacra. Illetve jellegéből fakadóan kiválóan megfelel annak az általunk mélyen hitt iránynak, hogy hosszú távon egyre inkább a minőségi tartalmak fognak tudni érvényesülni YouTube-on is, mind a szerkesztett tartalmakat, mind a YouTubereket tekintve. Hirdető partnereinknek felé így a Watchmojo tartalmakkal is színesedik a kínálatunk, azon tartalmak listája, ahol garantáltan minőségi, 100 százalékban kontrollált környezetben jelenhetnek meg YouTube-on”

– tette hozzá Szabó Gergő, a Special Effects Media alapítója.

125 millió videómegtekintés havonta

A Watchmojo az elmúlt 12 évben 30 millió feliratkozót és havi szinten 125 millió videómegtekintést ért el, nézőik összesen több mint 10 milliárd megtekintést és 50 milliárd megnézett percet generáltak YouTube-on. A Watchmojo tulajdona a tizedik legnagyobb YouTube csatorna a világon, akinek a TOP 10 listái kulturális jelenséggé váltak. A cégnek 125 teljes és részmunkaidős alkalmazottja van Montrealban, New Yorkban, Los Angeles-ben, Londonban és világszerte.

A Special Effects Media olyan hazai netes celebritások YouTube-csatornáit menedzseli mint az egymillió feliratkozóval rendelkező Dancsó Péter, továbbá Pamkutya, Viszkok Fruzsi, Unfield, Szalay Isti, FollowAnna.  A cég mostanra több mint 100 YouTube-csatornát menedzsel itthon, emellett saját gyártású tartalmaik is vannak, ilyen a közel 200 ezer feliratkozóval rendelkező Szerinted? című youtube-os széria is.

A Watchmojo egyébként már 2018-ban megkezdte a magyarországi megjelenést, de mostantól kerül YouTube specialista cég kezébe a tartalom menedzsmentje.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

NMHH Tantusz

Tantusz: Silány minőségű, alig használják, mégis 14 millió forint közpénzt emészt fel

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Tantusz nevű, távközlési (internet, tv, telefon stb.) szolgáltatási csomagokat listázó és összehasonlító oldalára a hatóság saját bevallása szerint is csupán napi 9-10 látogató lép. Ráadásul a rendszer adatai időnként nem valósak: például ott is elérhetőnek mutat széles sávú vezetékes internetet, ahol ez nincs. Megkérdeztük, ez hogyan fordulhat elő.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!