
Felvásárolták Amerikából a Special Effects Media Hungary Zrt.-t
Eladta az érdekeltségét a híres magyar influenszereket menedzselő Special Effects Media két alapító tulajdonosa, Müller Péter és Szabó Gergő.
Eladta az érdekeltségét a híres magyar influenszereket menedzselő Special Effects Media két alapító tulajdonosa, Müller Péter és Szabó Gergő.
A Growww Digital mellett ezentúl a Special Effects Media is értékesíti a TikTok magyarországi hirdetési felületeit.
A Dancsó Péter mellett Pamkutya, Istenes Bence, Sebestyén Balázs és több más híresség videós csatornáját is menedzselő Special Effects Media nevű online videós cégben lévő 33 százaléknyi üzletrészének eladása ellenére is 1 milliárd forinttal csökkent a Varga Zoltán tulajdonában lévő, számos jelentős médiaterméket megjelentető Central Médiacsoport 2019-es árbevétele tavaly, nagyot nőtt viszont a profit.
A Pamkutya készítői el vannak ájulva az örömtől, amiért a YouTube-csatornájuk élő adásban lépett át egy fontos mérföldkövet.
Az RTL Klub két műsorvezetője már alá is írt egy szerződést a YouTube csatornák építésével és menedzselésével foglalkozó médiacéggel.
Az egyik legsikeresebbnek számító YouTube tartalomelőállító, a Watchmojo a magyar Special Effects Mediával szerződött tartalomlokalizálásra.
Szabó Gergőt Szabó Zsolt váltja az internetes cég élén.
Magyar nyelvű tartalommal ő érte el először az egymilliós követőtábort a YouTube-on.