
Új lapot indít Refresher néven a Central Médiacsoport
A hamarosan induló új online lap célcsoportja a Z-generáció. A termék elindításához kapcsolódóan egy cseh cégben tulajdonrészt is vásárol a Varga Zoltán nevével fémjelzett Central Médiacsoport.
A hamarosan induló új online lap célcsoportja a Z-generáció. A termék elindításához kapcsolódóan egy cseh cégben tulajdonrészt is vásárol a Varga Zoltán nevével fémjelzett Central Médiacsoport.
Reklámokat tartalmazó, a reklám nélküli változathoz képest olcsóbb előfizetési típus elindítását jelentette be a Cannes Lions reklámfesztiválon Ted Sarandos, a Netflix társ-vezérigazgatója.
Több, a környezetvédelemmel kapcsolatos vállalást is tett az ügynökség.
Az egyesülés után Dentsu Creative néven működnek majd tovább.
Programing, hr és ibériai regionális vezetőt neveztek ki a hamarosan Magyarországon is elinduló streaming szolgáltatónál.
Több mint 900 film, 800 sorozat és 150 saját gyártású műsor lesz elérhető az induláskor a streaming platformon a magyarországi felhasználók számára.
Megérkezett a hivatalos, a Media1 tavaly decemberi információit alátámasztó bejelentés azzal kapcsolatban, hogy a Hearts Magazines International átadja a Milkovics Pál vezette Michaeli, Schwartz & Brit Médiának a Cosmopolitan jogait. A két médiacég mai, csütörtöki közös közleménye szerint nem csak az interneten, de megújult formában nyomtatásban is visszatér a 2020-ban megszűnt lap.
A Zámbó Jimmy életéről szóló tévészéria, melynek már zajlik a forgatása, a tervek szerint még idén képernyőre kerül.
Visszatér a kommunikációs ágazatot 2014 és 2019 között sújtó adó.
Még az idei évben képernyőre kerül a díjazott széria folytatása.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.