
Hivatalos: jönnek a reklámok a Netflixre
Reklámokat tartalmazó, a reklám nélküli változathoz képest olcsóbb előfizetési típus elindítását jelentette be a Cannes Lions reklámfesztiválon Ted Sarandos, a Netflix társ-vezérigazgatója.
Reklámokat tartalmazó, a reklám nélküli változathoz képest olcsóbb előfizetési típus elindítását jelentette be a Cannes Lions reklámfesztiválon Ted Sarandos, a Netflix társ-vezérigazgatója.
György Zsombor arról beszélt egy csütörtöki interjúban, hogy már a kulturális fesztiválokra sem engedik be a lapjukat, mivel az egyik fesztiváltól több millió forint támogatást vont el korábban Kásler Miklós stábja, miután a Magyar Hang is jelen volt azon. Az interjúban szó esett még a „G-napról”, hogy árulónak tekintik őket a kormánypárti médiában, és arról is, hogy hogy áll az a per, amit ők indítottak, amiért az egyik újságírójukat pedofíliával vádolta meg egy kormánypárti lap.
A társkereső a nemzeti versenyhatóság szerint valószínűsíthető, hogy megtéveszti ügyfeleit a szolgáltatás lényeges jellemzői kapcsán.
A szolgáltatás felhasználóinak száma tavaly januárban még 500 millió volt, most pedig átlépte a 700 milliót. Ezzel egyidejűleg azt a prémium csomagot is elindították, amelyről korábban már hallani lehetett.
A kormánykritikus újság túlélő programot indít, miután a forint rendkívüli mértékben meggyengült, ami kedvezőtlenül hat az egyébként is folyamatosan dráguló papír beszerzési árára és a nyomdai költségekre. Emiatt az újság komoly nehézségekkel kénytelen szembenézni.
A Disney+ hazai indulásának apropóján ismét felmérést készített a nemzetközi videó streaming platformok használatáról a GKID.
Már csak 34 nap van hátra a platform magyarországi teljes kinyitásáig.
A streaming platform vezérigazgatója 2019-ben még határozottan azt állította, hogy nem lesznek reklámok a felületen.
Egy új programjuk keretében a hvg360 fizetőkapus tartalmait szeretnék olvasói támogatásokkal olyanokhoz is eljuttatni, akik nehezebb körülmények között élnek.
Egyelőre három országban extra díj bevezetését tervezi a Netflix olyan esetekre, ha egy előfizetést több, nem azonos háztartásban élő ember használ. Nem ez lenne a vállalat első próbálkozása, hogy visszaszorítsák a jelszavak megosztásának gyakorlatát.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.