
Hivatalosan is bejelentette a Netflix a reklámokkal támogatott előfizetést és annak részleteit
Már az indulás előtt eladták szinte az összes reklámfelületet.
Már az indulás előtt eladták szinte az összes reklámfelületet.
Várhatóan 2022 utolsó negyedévében lesz majd elérhető a reklámokkal támogatott szint „fél tucat” piacon, a széleskörű bevezetés jövő év elején várható.
Hiába zárt jó negyedévet a The Walt Disney, a cég így is közel 40 százalékos áremelést tervez a Disney+ streamingszolgáltatása kapcsán.
Reklámokat tartalmazó, a reklám nélküli változathoz képest olcsóbb előfizetési típus elindítását jelentette be a Cannes Lions reklámfesztiválon Ted Sarandos, a Netflix társ-vezérigazgatója.
A streaming platform vezérigazgatója 2019-ben még határozottan azt állította, hogy nem lesznek reklámok a felületen.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.96.2023.04.04.1313
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.