fbpx

reklámok

zöld, green, környezetvédelem

Átvizsgálja a GVH a zöld reklámüzenetek világát

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzést indít arról, hogy milyen eltérések tapasztalhatók a különféle környezetvédelmi (úgynevezett zöld) reklámüzenetek valós tartalma és azok fogyasztói értelmezése között. A GVH célja, hogy jogalkotói szempontokat adjon egy egységes állítás- és jelölésrendszer bevezetéséhez, amellyel erősödhet a fogyasztók bizalma.

A lottoland.eu kezdőlapja 2022. október 20-án.

Eljárás indult a Lottoland ellen

A Gazdasági Versenyhivatal szerint valószínűleg a magyar fogyasztókat megtévesztve népszerűsíti az online szerencsejátékait a cég, így a GVH vizsgálatba kezdett.

A BBC hírolvasója bejelenti II. Erzsébet halálát.

Így reagált a brit média- és reklámpiac II. Erzsébet halálára

Számos ideiglenes változás lépett életbe a brit királynő csütörtökön bekövetkezett halálával összefüggésben. Több médium rendkívüli műsorrenddel, reklámok nélkül működik, de a digitális reklámkijelzők is elsötétültek, vagy a királynő portréját mutatják egy ideig.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások