fbpx
A Citromail logója (2022.06.30)

Lezárta a Central Médiacsoport a Citromail eladását

A Central Médiacsoport és a norvég Fjordmail International AS teljesítette a nemrégiben aláírt szerződésben az értékesítéshez szükséges feltételeket, így lezárult csütörtökön a Citromail eladásáról szóló üzlet a két fél között, minden akadály elhárult az ingyenes levelezőrendszer tulajdonosváltása előtt.

A Media1-nek is elküldött csütörtöki közleményében a 24.hu-t, az NLC-t, a Startlapot, a Hírstartot, a vezess.hu-t és több más portált működtető, valamint a nyomtatott sajtópiacon is jelenlévő, többek között a Nők Lapja és a Story magazin kiadójaként ismert Central Médiacsoport megerősítette azt a portálunk által is néhány nappal ezelőtt megírt hírt, hogy a kiadóvállalat eladja a szolgáltatásportfóliójához tartozó ingyenes levelezőrendszert, a Citromail rendszert a Fjordmail International AS-nek, majd idézik a témáról Bognár Bálintot, a Central digitális üzletágának vezetőjét, aki így nyilatkozott:

„A Central fejlesztéseinek középpontjában a meglévő márkáink innovációja mellett új termékek bevezetése áll. Szakmai stratégiánk legfontosabb eleme a jövőben is a tartalomfejlesztés, különösen a multimédiás tartalomgyártásba invesztálunk, és ezt többek között a Citromail eladása is lehetővé teszi” – mondta a szakember.

A közlemény hangsúlyozta, hogy a teljes technikai átállásig a Central Médiacsoport üzemelteti, illetve értékesíti a Citromailt.

Az eddig főként skandináv gyökerű webmail-rendszereket és híroldalakat üzemeltető norvég cégnek ez az első kelet-európai érdekeltségű üzletszerzése.

Mint azt a Media1 megírta, a Citromail 2004-ben kezdte meg működését. A felhasználók mostanáig az oldalról való kilépés után a Startlap.hu oldalra jutottak át, ezzel növelve a Startlap elérését. Az eladáshoz az vezetett, hogy a Citromail iránti érdeklődés jelentősen csökkent az elmúlt időszakban. Azokat a felhasználókat, akik nem szeretnék, hogy az adataik a skandináv céghez kerüljenek át a tulajdonosváltáskor, az uniós adatvédelmi rendelet (GDPR) értelmében tiltakozási lehetőség illeti meg. A tiltakozási lehetőséggel az üzemeltetőnél lehet élni, aki ezt követően gondoskodik a felhasználói adatok haladéktalan törléséről.

A Central Médiacsoport digitális portfóliója nem csak csökken, de növekszik is: a napokban számoltunk be arról, hogy új, z-generációs fiataloknak szóló portált indít a vállalat Refresher néven, és ennek érdekében licencszerződést kötött, valamint tulajdonrészt vásárolt egy cseh cégben.

Még több hír érhető el a Media1-en.

Kérheti híreinket Telegramon is.

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások