fbpx

pandémia

divat, ruha, e-kereskedelem

Egy friss kutatás szerint minden második fogyasztó gyakrabban vásárol divatcikket az interneten, mint a járvány előtt

A koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban, valamint akik ebben az időszakban tapasztalták meg az online vásárlás előnyeit, a járványhelyzet megszűnése után is többet terveznek vásárolni webáruházakban – derül ki a Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felméréséből.

médiatorta 2020 - apadás

MRSZ: Közel 3 százalékot esett a magyar médiatorta, 16 százalékkal zuhant a hazai kommunikációs torta

240 milliárd forint a Magyar Reklámszövetség által mért 2020-as reklámtorta, ami 2,8 százalékkal kevesebb a korábbi, világjárvány előtti normál évhez képest. A tavalyi évi MRSZ Kommunikációs torta 401,9 milliárd forint lett, ami 15,8 százalékkal kisebb a 2019-es mérethez viszonyítva. A digitális média bizonyult a leginkább ütésállónak, a mozi és a rádiós piac kapta a legnagyobb ütést. Az MRSZ kormányzati lépéseket szorgalmaz. Íme a részletek és az iparági szakszövetségek kommentárjai.

rádió, keverőpult, stúdió

Pénzügyi gondjai vannak több rádiónak – Ezzel is foglalkozott a Médiatanács e heti ülésén

A Helyi Rádiók Országos Egyesülete beadványára adandó válasszal, a Sláger FM és a Retro Rádió kedvezőtlen pénzügyi helyzete miatti, a díjfizetésük eltörlésére irányuló kérelmekkel, valamint a Halom TV és a 101,7 Pécs FM jogsértésével is foglalkozott a Médiatanács e heti ülésén, amellett, hogy kizárta az ELTE-s EPER Rádiót az eddig használt egyetlen frekvenciájára vonatkozó frekvenciapályázatból.

kórház, média, sajtó, orvosok

Média járvány idején – Vendégünk volt az Orbán Viktornak és az Operatív Törzsnek szóló, 28 szerkesztőség által aláírt nyílt levél elindítója

Pintér Bencével, az Ugytudjuk szerkesztőjével a Media1 műsorában részletesen is átbeszéltük annak a 28 szerkesztőség által aláírt nyílt levél elindításának körülményeit, amellyel az érintett médiumok a világjárvánnyal összefüggő tájékoztatás helyzetén akartak javítani, és amelyet a kormány pillanatokon belül elutasított. Az ügy tanulságai és ami mögötte van.

tévé, tv

Magához tért a hazai tévés reklámpiac?

Egy év után már a koronavírus harmadik hullámát éljük meg. Ezen idő alatt a televíziós reklámpiac először csökkent, majd látványosan nőtt, hogy 2021 elején visszatérjen egy olyan szintre, amit korábban úgy hívtunk: „normális”. A Nielsen Közönségmérés elemzése.