fbpx

internetes vásárlás

online vásárlás, e-kereskedelem

A TikTok is benyomulhat az e-kereskedelembe

A ByteDance tulajdonában álló TikTok kínai változatában, a Douyinben már élesben működik egy érdekes funkció, melyen keresztül tavaly 26 milliárd dollár értékben adtak el sminkeket, ruhákat és egyéb árucikkeket.

e-kereskedelem, webshop

Keresik az Év Webshopját

A szervezők rekord mennyiségű nevezőre számítanak. Milliós értékű díjat adnak a nyerteseknek.

A GKI Digitail e-toplistája a legnagyobb e-kereskedőkkel

Megjelent a GKI Digital e-kereskedelmi toplistája, az eMAG-Extreme Digital lett a legnagyobb internetes kereskedő

Idén már hatodik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát a GKI Digital. Az eToplista 2020 élén több mint bruttó 130 milliárd forintos online forgalommal, az immár közös, magyar központú cégcsoportként működő eMAG-Extreme Digital végzett. A kutatásból további érdekességek is kiderültek a hazai internetes kereskedelemről, a piaci szereplőkről és azok ismertségéről.

A Cainiao repülőgépe kiszállítja az Aliexpress termékeket

Ezentúl sokkal gyorsabban megérkezik az Aliexpressről a rendelés Magyarországra

Elindította a Cainiao az első teherszállító repülőjáratát Kína és Magyarország között, ami lehetővé teszi, hogy az Aliexpress kínai online áruház termékei az eddiginél lényegesen gyorsabban eljussanak a magyar vásárlókhoz. A rendkívül gyors ütemben növekedő rendelési igényeket akarják kielégíteni így.

divat, ruha, e-kereskedelem

Egy friss kutatás szerint minden második fogyasztó gyakrabban vásárol divatcikket az interneten, mint a járvány előtt

A koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban, valamint akik ebben az időszakban tapasztalták meg az online vásárlás előnyeit, a járványhelyzet megszűnése után is többet terveznek vásárolni webáruházakban – derül ki a Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felméréséből.

webshop, e-kereskedelem

Akár egy évre lakat kerülhet a problémás webshopokra

Az online értékesítés előretörésével az ellenőrző hatóságok is egyre több olyan honlapot találnak Magyarországon, melyek hamisított, tiltott módon előállított vagy forgalomba hozott terméket kínálnak eladásra.

e-kereskedelem, online vásárlás

Itthon is egyre többen vásárolnak divatcikkeket online

Az online kereskedők helyzeti előnye egyértelművé vált a fizikai üzlettel rendelkezőkkel szemben. A közösségi média a kereskedelemben is térhódító útra indult, és egyre többen fektetnek a mesterséges intelligencia eszközeibe. A közép- és kelet-európai régió lett az egyik leggyorsabban növekvő divatkereskedelmi piac Európában.