e-kereskedelem

e-commerce, e-kereskedelem, online kereskedelem

Ingyenes e-kereskedelem akadémia indul, iparági nagyágyú is előad

Magyarországon is soha nem látott áttörést hozott az online kereskedelem terén tavaly a koronavírus-járvány. 2020 első felében a KSH adatai szerint közel 500 milliárd forintra nőtt az e-kereskedelem forgalma, miközben minden 3. magyar rendszeresen és szívesen költi pénzét a digitális térben, vagyis a szegmens a COVID-válság nyertese lett. Most ingyenes online szakmai előadás-sorozat indul a témához kapcsolódóan.

e-kereskedelem, internetes vásárlás, webshop, online kereskedelem

A hazai webáruházak adatvagyona körül vizsgálódik a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal azt kívánja feltárni, miként keletkezik az online kiskereskedők adatvagyona, illetve milyen szerepet tölt ez be a webáruházak között folyó versenyben. A vizsgálat kiterjed arra is, hogy a fogyasztók mennyire vannak tisztában az adatgyűjtéssel és hogyan befolyásolja döntéseiket.

netflix

Gondban a médiaipar és a távközlési szektor a koronavírus miatt, még a Netflix sem úgy nőtt, ahogy azt várták, de hasít a technológiai ipar

Vegyes képet mutatnak a telekommunikációs, média- és technológiai cégek november elején vizsgált pénzügyi eredményei és tőzsdei értékelései. A technológiai cégek értéke folyamatosan nő, miközben a telekommunikációs és médiaipari szektorban még mindig nem látszik a fény az alagút végén – áll a Deloitte elemzésében, mely szerint a telekommunikációs és médiaipari szektorban még mindig nem látszik a fény az alagút végén, de a kilátásokat nagyban befolyásolják a COVID-19 elleni hatásos oltóanyagokról szóló hírek.

bankkártya, fizetés, online vásárlás

LMBTQ-webáruházat indított a Humen Magazin kiadója

A leszbikusokat, melegeket, biszexuálisokat és transzneműeket célzó webshop egy olyan platformként kíván működni, ahol a lehető legtöbb szivárványos termék megtalálható a könyvektől, a prémium kozmetikumokon át a gasztronómiai termékekig.

Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője, az Ecommerce Hungary elnökségi tagja

Szigetvári József reméli, sikerül egy szervezetben tartani az internetes kereskedőket, pontosította Nagy Sándor szavait

Az Ecommerce Hungary elnökségi tagja a Media1-nek azt mondta, reméli, erős és hatásos maradhat a 2005 óta működő Ecommerce Hungary nevű internetes szakmai szervezet, és végül nem kerül sor a szakadásra. Szigetvári József pontosította Nagy Sándor, az Ecommerce Hungary leköszönő elnökének néhány nappal ezelőtti szavait, amelyben arról beszélt, miért van szükség új szakmai egyesületre.

Az Ecommerce Hungary tisztújító közgyűlése 2017. december 1-jén

Minek kell még egy e-kereskedelmi szövetség? Nagy Sándorral, az Ecommerce Hungary leköszönő elnökével és a tervezett új szakmai szervezet alapítójával beszélgettünk

Mint a napokban beszámoltunk róla, Nagy Sándor, a Groby internetes áruház alapítójának vezetésével – aki az elmúlt három évben az Ecommerce Hungary elnöki posztját is betöltötte, illetve néhány napig még be is tölti – új online szakmai szövetség előkészítését kezdte meg a hazai e-kereskedelem támogatására több, nagy forgalmat bonyolító, internetes kereskedelemben érdekelt vállalkozás, mint például az Euronics, a Groby, a GLS, az Adevinta, a Shoprenter. De mi szükség egy újabb internetes szövetségre? A Media1 erről kérdezte Nagy Sándort, még az előtt, hogy a fejlemények hatására az Ecommerce Hungary bejelentette, hogy elhalasztja tisztújítását és párbeszédet kezdeményez az eddigi elnöke által tervezett új szervezettel.

e-kereskedelem, internetes vásárlás, webshop, online kereskedelem

Elhalasztja a tisztújítást az Ecommerce Hungary – tárgyalni szeretne a vele szemben bejelentett új e-kereskedelmi szövetséggel

A korábbi internetes e-kereskedelmi szövetség jövő hét hétfőn tartotta volna tisztújítását, de a napokban több iparági nagyágyú, köztük az Ecommerce Hungary eddigi elnöke bejelentette, hogy egy új e-kereskedelmi szövetséget alapítanak januártól. A „régiek” most párbeszédet kezdeményeznek a tervezett új szakmai szervezet képviselőivel, és elhalasztják a tisztújítást.