fbpx

webáruházak

Online vásárlás, e-kereskedelem.

Reacty Digital: A meglepetések éve lett az e-kiskereskedelemben 2021

A megrendelések száma csúcson volt, az átlagos kosárérték és a személyes átvétel aránya azonban csökkent, miközben hódítottak az online piacterek. Összességében 22 százalékos forgalomnövekedés mutatkozott a hazai e-kiskereskedelem teljesítményében – derült ki a Reacty Digital 2021-es évre vonatkozó, a visegrádi XVIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencián ismertetett elemzéséből.

Orsay üzlet.

Bezárja a magyar webshopját az Orsay

Az Orsay 33 magyar fizikai üzlete változatlanul nyitva marad, ám a német anyavállalat pénzügyi gondokkal küzd, és a magyar leányvállalat is veszteséges volt 2020-ban.

Karácsonyi vásárlás.

Hatalmasat megy a hazai online kereskedelem

Történelmi csúcson zárt a hazai e-kereskedelmi forgalom a Black Friday hetében, miután az internetes vásárlások száma 22 százalékkal, árbevétele pedig 5 százalékkal haladta meg az előző évi eredményeket. A Growww Digital szerint az e-kereskedelem idei növekedése 20-25 százalék lesz.

Online vásárlás.

A magyarok többsége már inkább online vásárol divatcikkeket

Akik viszont a bolti vásárlást részesítik előnyben, elsősorban a ruhák megtekintésének és felpróbálásának lehetőségét, az üzletekben történő vásárlás élményét, illetve az árucikk azonnali átvételi lehetőségét kedvelik a vásárlás hagyományos módjában.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások