covid-19

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója

Nem vette fel az osztalékot Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa

Varga Zoltán üzletember, a Central Médiacsoport tulajdonosa a Media1-nek határozottan cáfolta a sajtóban az osztalékával kapcsolatban korábban megjelent állítást, illetve a Media1-nek ma tájékoztatást adott arról, hogy mikorra állítják helyre a fizetéseket a vállalatánál, illetve mikortól térnek vissza a teljes munkaidőre a járvány után.

A Mammut2 felújított mozija

Visszatér az élet a Cinema City mozihálózatba

Július elején a magyar filmek hónapjával nyitja újra mozijait a Cinema City, de emellett a márciusi filmkínálat is visszakerül a vásznakra. A koronavírus miatt fokozott biztonsági előírások lesznek.

A Central Médiacsoport és a Central Digitális Média Kft. bejárata

Az Index után a 24.hu kiadójánál is elromlott a hangulat

A Media1 információi szerint a 24.hu-t működtető Central Médiacsoportnál komoly elégedetlenséget váltott ki, hogy a tulajdonos jelentős osztalék kivonásáról határozott, miközben a munkavállalók fizetését jelentősen csökkentették a koronavírusra hivatkozva.

online vásárlás

Óriási növekedésben a hazai e-kereskedelem, és ez még csak a kezdet

A Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatása alapján a hazai internetes kiskereskedelmi forgalom 2019-ben tizenhét százalékos növekedéssel elérte a 781 milliárdot. Előrejelzésük szerint az online kereskedelem forgalma 2024-re meghaladhatja akár az 1700 milliárd forintot is. A felmérésből további, az online vásárlással kapcsolatos részletekre is fény derült.

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója

Podcast: Vendégünk volt Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke

Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.