tv2

Jelentősen nőtt a TV2 Média Csoport árbevétele és profitja

A tévés vállalat árbevétele megközelítette a 41,2 milliárd forintot 2019-ben.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A TV2 Média Csoport Zrt. május 14-re összehívott éves rendes közgyűlése elfogadta a társaság 2019. évre vonatkozó, könyvvizsgáló által auditált pénzügyi beszámolóját.

A TV2 Média Csoport Zrt. 41,2 milliárd forintos árbevétellel és 1,8 milliárd forint adózás előtti eredménnyel zárta a 2019-es pénzügyi évét – tudatta a kormányközeli tévétársaság.

Mind az árbevétel, mind az eredmény jelentősen nőtt az előző évhez képest. A médiavállalat árbevétele több mint 5,24 százalékkal haladja meg a megelőző évi bázisidőszak értékét – olvasható a pénzügyi beszámolóban.

A hirdetési felületek értékesítéséből és a kábelszolgáltatók által fizetett terjesztési díjakból származó bevételek egyaránt nagymértékben növekedtek a tavalyi évben.

„A tavalyi év üzleti és szakmai értelemben is rendkívül eredményes volt a TV2 Csoport számára. A magyar és a kelet-közép-európai médiapiac paradigmaváltás előtt áll, amelyből a tőkeerős, határozott szakmai elképzelésekkel rendelkező, helyi gyökerű vállalatok kerülhetnek ki győztesen”

– nyilatkozta Vaszily Miklós, a médiavállalat igazgatóságának elnöke.

Vaszily Miklós
Vaszily Miklós, a TV2 Zrt. elnöke, a MEME alelnöke. Fotó: MEME

A TV2 Csoport adózás előtti 1,8 milliárdos eredménye is jelentős, 3,72 százalékos növekedést jelent 2018-hoz képest.

„A jövőre nézve is számos ígéretes elképzelésünk van mind a csatorna- és műsorportfólió, mind a digitális fejlesztések kapcsán. Folyamatosan dolgozunk a piaci pozíciónk erősítésén, azt gondolom, a munkánk sikerességét a vállalat pénzügyi eredményei is visszaigazolják”

– tette hozzá Pavel Stanchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója.

Pavel Stanchev, a TV2 Média Csoport vezérigazgatója (balra) és Szalay Dániel (Media1) beszélget
Pavel Stanchev, a TV2 Média Csoport vezérigazgatója (balra) és Szalay Dániel (Media1) beszélget a BrandFestival konferencián. Fotó: Kummer János

A rivális RTL Magyarország is erős évet zárt tavaly. A cégcsoport tavalyi pénzügyi eredményéről itt olvasható el a Media1 néhány héttel ezelőtti híre, amit az anyavállalat, az RTL Group 2019-es pénzügyi beszámolójában szerepeltetett magyarországi adatok alapján tettünk közzé.

További hírek találhatók a Media1-en!

Borító: A TV2 székháza Budapesten a Róna utcában. Ladányi András / Media1

Szóljon hozzá!

facebook

Fontos lépésre szánta el magát a Facebook

A legnépszerűbb közösségi médiás felület elkezdi tiltani az állami hátterű médiacégek hirdetésvásárlásait az Egyesült Államokban, ezenkívül az átláthatóságot segítő új címkéket vezet be, amivel megkülönbözteti az állami tulajdonú médiacégek tartalmait a többitől. A cél ezzel a 2016-os amerikai elnökválasztás során történtekhez hasonló esetek megelőzése lehet.

Első világháborús katonák

Több mint tízezer első világháborús és régi erdélyi képet tett közzé az Országos Széchényi Könyvtár a trianoni békeszerződés évfordulójára

A trianoni békeszerződés százéves évfordulójára időzítve Fotótér néven új ingyenes tartalomszolgáltatást indított tegnap az Országos Széchényi Könyvtár, mely Trianonnal kapcsolatos értékes képadatbázist tesz elérhetővé bárki számára. A fotók nagy része a katonák mindennapjait ábrázolja, így láthatók a tábori élet mozzanatai, a frontra és a frontok közötti vonulások, a táborok létesítése és a harcok.