fbpx

üzleti eredmény

Mediaworks

Jelentős veszteséget hozott össze a Fidesz-közeli médiaholding

A több száz médiatermékkel rendelkező, a Magyar Nemzetet és az összes megyei napilapot is tulajdonló kormányközeli médiaóriás a jelentős állami hátszél ellenére is 1,44 milliárd forint veszteséget hozott össze 2019-ben. A most közzétett tavalyi beszámolóból az is kiderül, mely termékeik bizonyultak a leginkább pénznyelőnek.

Amazon

Óriásit ment a Facebook, az Amazon, a Google és az Apple

Az Amazon internetes kereskedelmi vállalat soha nem látott profitra tett szert az év második negyedében, vagyis a koronavírus-járvány alatt, és ezzel a COVID-19 egyik legnagyobb győztese lett. A Facebook csaknem megkétszerezte negyedéves nyereségét.

G7, 444.hu

Új túlélőterv a veszteséges 444.hu-nál és a G7.hu-nál

Nem fest túl derűs képet a vállalat helyzetéről a 2017-es alapítású g7.hu gazdasági híroldalt működtető nonprofit részvénytársaság pénzügyi beszámolója, és a másik online szereplő, a 444-et működtető Magyar Jeti sem áll jól. Most fontos lépéseket tesz mindkét oldal.

Az Index.hu szerkesztőségének bejárata

Négy év alatt lefeleződött az Index.hu Zrt. árbevétele és ötödére esett a profitja

2019-ben is folytatódott az Index árbevételének évek óta tartó csökkenése, de a profit szépen megemelkedett éves szinten, így az előző évihez képest magasabb osztalékot tudott kivenni a tulajdonos, mely azt azonban korábbi tartozás törlesztésére kénytelen fordítani. Négy év alatt azonban mind az árbevétel, mind a profit nagyon jelentősen leesett, feltehetőleg nem függetlenül az Index elleni politikai háborútól.

Rákóczi Feri, Sebestyén Balázs, és Vadon Jani, a Rádió 1 műsorvezetői

Nagyon visszaesett a Rádió 1 bevétele és nyeresége

Pótolta mulasztását a Rádió 1 üzemeltetője, innen tudható, hogy jelentős visszaesést szenvedett el a cég az árbevétel és a profit tekintetében is. A visszaesés még Vajna halála előtt történt. Azóta az állami reklámbevételek jelentős visszaesésével is szembe kell néznie a cégnek.

index.hu, index

Lopással vádolja az Indexet egykori szerzője – az Index főszerkesztője szerint alaptalanul

A Hazug Senkit működtető Sarkadi Nagy Márton oknyomozó újságíró szerint az Index ellopta a Ripost elképesztően rossz gazdasági adatairól szóló cikkét. Tóth-Szenesi Attila, az Index főszerkesztője szerint azonban alaptalan a vád, hiszen ők Sarkaditól függetlenül, nyilvános cégadatokból dolgoztak. Sarkadi a Főszerkesztők Fórumához fordul.