vaszily miklós

Az Index és az Indamedia irodájának helyet adó Budasquare irodaház homlokzata

A TV2 elnöke állítja, nem akar második Origót az Indexből

Vaszily Miklós azt is nyilatkozta, szeretné, ha az Index normális maradna. Szerinte a szerkesztőség hisztérikusan reagált az elmúlt napokban, és neki nincs baja az Index stábjával, inkább a stábnak van vele. Hozzátette: elkerülhetetlen az Index átalakítása, de a főszerkesztőt nem akarja leváltani és Bodolai Lászlót, az Index és a Magyar Fejlődésért Alapítvány elnökét sem szeretné visszahívni.

Pesti TV, a Pestisrácok nevű oldalt működtető Insider Media ábrás védjegye

Vaszily Miklós új, a TV2 székházába bejegyzett és Mészáros Lőrinc által megtámogatott cége indítja a Pesti TV-t a PestiSrácok csapatával

Vaszily Miklós, a TV2 elnöke és az Indamedia társtulajdonosa beismerte, hogy a TV2 székházában létrehozott, fele részben ugyancsak az ő tulajdonát képező új cég, a Progress Media Hungary működteti majd a hamarosan induló Pesti TV-t. Az új cég társtulajdonosa állítja, a székhelyazonosság és a személye miatti összefonódás ellenére semmi köze nem lesz a TV2-hez az új csatornának.

Vaszily Miklós

Mészáros Lőrinc pénzét is felhasználva a TV2 székhelyére új médiacéget alapított Vaszily Miklós

Progress Média Hungary Kft. néven hozott létre új médiacéget Vaszily Miklós, a TV2 elnöke és a napi.hu-t, valamint a blog.hu-t tulajdonló, továbbá az Index hirdetési felületeit értékesítő és hitelező Indamedia 50 százalékos tulajdonosa, illetve egy bizalmi vagyonkezelő cég, amelyről a G7 megtudta, hogy Mészáros Lőrinc, a miniszterelnökkel baráti viszonyt ápoló felcsúti milliárdos áll.

Az Index nagy összeggel tartozik a Nemzeti Együttműködés Rendszerének

A Media1 információi szerint még most is 180 millió forinttal tartozik az Index tulajdonosa, a Magyar Fejlődésért Alapítvány a fele részben Vaszily Miklós, a NER-közeli médiavállalkozó tulajdonában lévő Indamediának. A tartozás még évekkel ezelőtt, azokban az időkben keletkezett, amikor Simicska Lajos, a miniszterelnök volt barátja a Spéder Zoltán kormányközeli vállalkozótól megvásárolt Indexet az alapítványba helyezte. Miután az egyébként eredetileg jóval magasabb tartozásnak a Media1 megtalálta a nyomait, felhívtuk Bodolai Lászlót, az alapítvány kuratóriumi elnökét.

Barkóczi Balázs, DK szóvivő az Indexről

A DK börtönt adna az Index „szétveréséért”

A Demokratikus Koalíció sajtótájékoztatót tartott az Index állítólagos „szétveréséről” a hétvégén megjelent sajtóhírek kapcsán. Azt mondta a DK szóviője, ez nem úszható meg szabadlábon.

Megkérdeztük az Index főszerkesztőjét, mit szól, hogy Vaszily Miklós, a kormánypárti TV2 elnöke átvette az Index reklámbevételeit szállító Indamedia felét

A jelenleg a TV2, korábban a Mészáros Lőrinc-féle Echo TV elnökeként, azt megelőzően az MTVA vezérigazgatójaként dolgozó új Indamedia-társtulajdonos, Vaszily Miklós vezette korábban az Origo Mediát, amikor onnan kormánypárti nyomásgyakorlásra távozni kényszerült Sáling Gergő főszerkesztő. Vaszily most a KDNP-s kötődésű Oltyán József üzletrészéhez jutott hozzá. A Media1 megkérdezte az Index főszerkesztőjét, mit szól a fejleményhez, és persze összeszedtük, amit eddig tudunk a friss fejleményekről.

Az MTVA épülete Budapesten Fotó: Ladányi András, Media1

MTVA-s focimilliárdok: A NAIH több mint másfél évig vizsgálódott

Tanulságos módon húzódott el a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál több mint másfél éven át az az ügy, melyet 2017 őszén indítottam, amikor azt szerettem volna megtudakolni, hogy mekkora összeget fizet az MTVA az UEFA-nak a Bajnokok Ligája futballmérkőzésekért. Nem egyedi esetről van szó.