nyereség

Rákóczi Feri, Sebestyén Balázs, és Vadon Jani, a Rádió 1 műsorvezetői

Nagyon visszaesett a Rádió 1 bevétele és nyeresége

Pótolta mulasztását a Rádió 1 üzemeltetője, innen tudható, hogy jelentős visszaesést szenvedett el a cég az árbevétel és a profit tekintetében is. A visszaesés még Vajna halála előtt történt. Azóta az állami reklámbevételek jelentős visszaesésével is szembe kell néznie a cégnek.

index.hu

Az Index osztalékot fizet, de nem volt túl jó éve

A növekvő európai és hazai digitális reklámpiac ellenére is csökkent az egyik legnagyobb hazai internetes portál bevétele és nyeresége. Az Index.hu-t tulajdonló Magyar Fejlődésért Alapítvány osztalékot vesz ki a cégből.

RTL Klub, logó, RTL Klub HD

Az RTL beperli az Origót és a TV2-t

Újabb jogi eljárásra készülhet a Fidesz-közeli KESMA alá tartozó Origo a hétvégén közölt, az RTL-t lejáratni hivatott cikk miatt, pedig épp nemrég bukott egy ilyen ügyet a weboldal. Perre készülhet a TV2 is.

A TV2 Pénzt vagy éveket! című játékának műsorvezetője, Kasza Tibi. fotó: TV2 sajtószoba

Milliárdokat termelt a TV2

2017-ben még súlyosan veszteséges volt a médiacég, 2018-ban azonban több mint másfél milliárd forint nyereségük lett. Kiderült az is, hogy igazgatósági tag lett a cégnél Alcsútdoboz fideszes alpolgármestere, aki korábban a TV2 körüli céghálóban már felbukkant különböző tisztségekben.

The Guardian

Bejött a The Guardian túlélési kísérlete

Olvasóinak köszönhetően két évtized után újra fenntartható pályára került a minőségi újságírást zászlajára tűző lap. Mostanra 1 millió támogatójuk van, de itt nem állnak meg. A 2015-ben kinevezett főszerkesztő arról is beszámolt, mik a következő célkitűzések és ezt hogyan szeretnék elérni.