A vasárnapi önkormányzati választásokat megelőzően létrehozott Csatatér aloldalának is köszönhetően, október 13-án és 14-én a 24.hu volt a leglátogatottabb hírportál a magyar piacon, a választások másnapján pedig közel 1 millió 340 ezer egyedi látogatóval történetének legmagasabb látogatottságát érte el a hírportál, hívta fel a figyelmet közleményben a 24.hu-t működtető Central Médiacsoport.

A 24.hu stábja az asztali gépes felületükön és mobil oldalukon is könnyen használható, településszinten kereshető térképeket készített a folyamatosan frissülő adatokról.
A választások idején állampolgárok nagy tömegei óriási adatbázisokat szeretnének könnyen értelmezhető formában és gyorsan áttekinteni, az olvasók a választások másnapján 157 ezer egyedi látogatóval előzték meg a második legnagyobb látogatottságot elérő konkurens platformot.
Vasárnap egyébként az ATV is nagyot ment, erről egy másik hírben írtunk külön.
Frissítés
Úgy tűnik, nem annyira egyértelmű a 24.hu október 13-i győzelme – erről egy külön hírben írtunk.
További online médiával kapcsolatos hírek találhatók a Media1 online rovatában.