Dr. Baráth Andrea, a Central Médiacsoport távozó marketingigazgatója

Nem csak a vezérigazgató távozik a Central Médiacsoport vezetőségéből

A Media1 értesülése szerint a tavaly kinevezett marketingigazgató is távozik a hamarosan ismét Varga Zoltán vezetése alá kerülő médiavállalattól a vezérigazgatóval szinte egyszerre. Az elmúlt hetekben több más vezető is távozott a cégtől.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Mint arról a Media1 még kedden délután elsőként beszámolt, az előzetes iparági pletykáknak megfelelően távozik Mészáros Kinga, a Central Mediacsoport tavaly május 15-én kinevezett vezérigazgatója. A médiavállalat ezzel kapcsolatos megerősítést kérő szóbeli érdeklődésünket először azzal hárította, hogy írásban juttassuk el kérdéseinket, végül csak holnapra (szerdára) ígért választ, miután azonban erről szóló hírünket többszörös ellenőrzés után így is megjelentettük, a kiadó végül saját hírportálján, a 24.hu-n az erről szóló hírünk után közel egy órával mégis bejelentette, hogy Varga Zoltán, a vállalat többségi tulajdonosa visszatér a cég élére, mert eltérő elképzeléseik voltak Mészárossal. A hír szerint Mészáros Kinga maga mondott fel.

A Media1 úgy tudja, Baráth Andrea, a vállalat tavaly kinevezett marketingigazgatója is búcsúzik a cégtől. Erről is megkérdeztük a Central Médiacsoportot kedden délután, azonban a cégcsoport az ezzel kapcsolatos kérdésünkre sem válaszolt, pr-munkatársuk az információt nem cáfolva, de nem is megerősítve, ezzel kapcsolatban is csak holnapra ígért tájékoztatást.

Több, egymástól független forrásból azonban a Media1 időközben meggyőződött róla, hogy Baráth Andrea is elhagyja a céget. Úgy tudjuk, távozása összefügg Mészáros Kinga távozásával is.

Baráth Andrea egyébként az akkoriban már vezérigazgató-helyettesként tevékenykedő Mészáros Kinga invitálására érkezett a céghez tavaly márciusban. Baráth Andrea a Procter&Gamble FMCG-cég után igazolt a többek között a Nők Lapját, a Story magazint, a 24.hu-t, az NLC-t, a Best Magazint, a Marie Claire-t és több tucat más médiaterméket megjelentető Central Médiacsoporthoz.

A szakember kiemelt feladatai közé tartozott a termékportfólió marketingstratégiája mellett a médiavállalat tudásmenedzsment-rendszerének fejlesztése is. A csoportszintű marketingigazgatói pozíciót újonnan alakította ki a vállalat Baráth Andrea érkezésekor. A marketingigazgató marketing – termék mátrix szervezeti struktúrában támogatta a Central kiadvány-portfóliójának marketing munkáit, valamint irányította a cégcsoportos márkaépítési feladatait.

Fontos vezetők búcsúznak a Centraltól

Mészáros Kinga vezetése alatt jelentős személycserék történtek a Central Médiacsoportnál. Az elmúlt hetekben is többen távoztak. Távozott Gáspár Andrea, a vállalatnál 2007 óta tevékenykedő hr-igazgató és Csurka Gábor, a Startlap idén kinevezett főszerkesztője is. Somlainé Szlávik Éva, az eddigi terjesztési igazgató nyugdíjba vonul.

Ugyancsak távozott nemrégiben Zsatkulák István, a Central digitális értékesítési és támogatási osztályának vezetője. Ő 14 év után mondott búcsút a cégnek.

A vállalat néhány napja közzétett pénzügyi eredményeiről itt írtunk.

Frissítés 2019.06.19.

Buzder Gábor, a Central Médiacsoport kommunikációs igazgatója nem cáfolva a Baráth Andrea távozásával kapcsolatos információt, szerdán azt jelezte, hogy nem kívánják kommentálni a távozással kapcsolatos keddi kérdésünket.

Borítókép: Baráth Andrea, a távozó marketingigazgató. Fotó: Central Médiacsoport pr
Szóljon hozzá!