fbpx

varga zoltán

A Jan Kuciak díj a Media for Freedom online nemzetközi konferencián

Nemzetközi médiadíjat kapott a Telex.hu

Az újonnan indult Telex máris megkapta a három éve meggyilkolt fiatal szlovák oknyomozóról, Ján Kuciakról elnevezett #AllForJan Award nemzetközi médiadíjat. A MEDIA for FREEDOM konferencián magyar részről felszólalt Varga Judit magyar igazságügyi miniszter, Varga Zoltán médiavállalkozó, a Central Médiacsoport tulajdonosa és Hardy Mihály, a Klubrádió főszerkesztő-helyettese is.

PestiSrácok

Helyreigazította a PestiSrácok az Origótól átvett hazugságot

150 nappal a valótlanságok megjelenése után, és több szempontból eltérve attól a formától, ahogyan azt a sajtótörvény előírta volna számukra, de végső soron mégiscsak elismerték a PestiSrácok szerkesztői, hogy a Media1-et érintő tavalyi írásukban megjelentek valótlanok voltak.

Mediaworks

Megint pert nyert egy origós hazugság kapcsán a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding, a Mediaworks ellen

Másodfokon, immáron jogerősen is azt állapította meg a bíróság, hogy a kormányközeli Mediaworkshöz tartozó Szoljon.hu hazugságokat közölt a Media1 tulajdonosi hátterével és működésével kapcsolatban, amikor a szolnoki megyei lap szóról szóra megjelentette az Origo a témáról néhány perccel korábban publikált valótlan tartalmú írását. Ez már a Fidesz-közeli sajtóholding második jogerősen elvesztett pere az Origo által leközölt valótlanság kapcsán.

Mediaworks - Content first felirat

Jogerősen is pert nyert a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding ellen

A Szegedi Ítélőtábla által jogerősen most lezárt pert a Media1.hu-t működtető Vipcast Media és Szalay Dániel, a lap tulajdonosa és főszerkesztője indította a Mediaworks ellen a baon.hu-n megjelent, a Media1 működéséről és tulajdonosi hátteréről szóló, az Origótól átmásolt valótlan tartalmú cikk közlése miatt.

Az ELLE magazin címlapja

Megszűnés helyett a Central Médiacsoport konkurenciájához, Milkovics Pálhoz kerül a majdnem bezárt ELLE Magyarország

Bár november közepén maga az ELLE nemzetközi igazgatója és a Central Médiacsoport magazin-divíziójának vezetője jelentette be, hogy megszűnik a magazin magyarországi kiadása, a Media1 megtudta, hogy időközben fordulat következett be a lap jövőjét illetően. Az ELLE megmenekül, sőt már januárban is megjelenik. Az új tulajdonosa az a Milkovics Pál üzletember lesz, aki korábban megszerezte a 168 Órát és alapítója a Pesti Hírlapnak.

Media1

A Fidesz-közeli médiahálózat megint félrevezetné önt is, kié a Media1

Hiába mondta ki már több ítéletében a bíróság, hogy jogsértően és valótlanul állították az Origót is tulajdonló Fidesz-közeli médiaholdinghoz, a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) tartozó egyes lapok az Origo erről szóló cikkeinek utánközlésekor azt, hogy a Media1 hírportál mögött Varga Zoltán áll. A médiahálózat az ellene folyó bírósági sajtóperek alakulásáról is súlyosan félrevezetően, az emberi és szakmai minimumot egyaránt mellőzően tájékoztat.

Zdenek Bakala

A 24.hu tulajdonosa és a Telex cseh támogatója közti üzleti kapcsolatról ír a kormánysajtó

A Kárpáti Márton egykori indexes főszerkesztő-helyettes tulajdonában lévő Telexnek több mint 72 millió forintnak megfelelő pénzösszeget felajánló cseh milliárdos, Zdeněk Bakala és Varga Zoltán, a 24.hu-t is működtető Central Médiacsoport tulajdonosa közötti kapcsolódásra utaló nyomról számolt be a Világgazdaság céges dokumentumokra hivatkozva. A Central tulajdonosa elismerte a kapcsolatot,de állítja, az évekkel ezelőtt lezárult.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa és elnök-vezérigazgatója

Varga Zoltán, a 24.hu tulajdonosa azt állítja, két befektető is megvette volna Orbánnak a médiacégét, a háza körül is különös mozgások zajlottak

Az elmúlt hónapokban a kormánysajtóban össztűz alá vont Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa a Bloomberg hírügynökségnek azt nyilatkozta, autókból figyelték a magánházát, és két kéretlen ajánlatot is kapott, hogy megvennék a cégét. Varga szerint alábecsülte az Orbán-kormányt, mert mostanra világossá vált számára, hogy az egy orosz típusú kontrollált nyilvánosságot akar Magyarországon.