A Media1 értesülése szerint nemrégiben távozott Csurka Gábor, a Central Médiacsoporthoz (egészen pontosan a Central Digitális Média Kft.-höz) tartozó Startlap főszerkesztője.
A Startlap élén történt változást igazolja a startlap.hu megváltozott impresszuma is, ahonnan már el is tűnt Csurka Gábor neve. A szakember távozását követően jelenleg Virág Attila, a Startlaphoz tartozó Hírstart hírgyűjtő oldal vezetője viszi jelenleg a Startlapot is, a Startlaphoz tartozó különféle egyéb digitális szolgáltatások termékmenedzsereinek támogatásával.
A korábban egyszer a Startlapot már vezető Csurka Gábornak ezúttal nem sok lehetősége volt kibontakoznia a Startlap élén, hisz idén februárban számolt be a Media1 arról, hogy új portálvezetője lett a Startlapnak személyében, bár már ezt megelőzően külsősként egy ideig részt vett az oldal működtetésében. Csurka az oldalt addig irányító Hegyi Kálmánt váltotta.
A Media1 utolérte Csurka Gábort, aki megerősítette az információt. A változást azzal indokolta, hogy a vezetőség végül mégsem támogatta az általa fontosnak tartott változtatásokat.
Csurka Gábor távozása óta jelenleg szabadúszóként tevékenykedik. Ő a Startlap előtt, 2017 novemberétől a Marquard Media Magyarországnál volt digitális vezető. Feladatai közé akkor a Playboy, a Joy, az Instyle, az Éva magazin, a Runners World, a Men’s Health, a Shape és az Apa magazin kiadójának teljes online termékportfóliójának operatív és üzleti felügyelete, valamint új digitális termékek indítása tartozott. Csurka a pályája korábbi szakaszában már megfordult a Central Médiacsoportnál, illetve jogelődjénél, a Sanoma Media Budapestnél, méghozzá szintén a Startlap környékén, hiszen 2006 és 2014 között eleinte a dizájncsapat vezetőjeként, később a Házipatika.com projektmenedzsereként, majd egy éven át a Startlap vezetőjeként dolgozott.
A startlap.hu, bár a médiafogyasztási szokások átalakulásával ma már nem éppen olyan erős mint fénykorában, amikor a 2000-es években stabilan Magyarország leglátogatottabb weboldala volt, a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) adatai alapján továbbra is jelentős pozíciókkal bír, a népszerű hazai weboldalak közé tartozik. Az oldal ennek is köszönhetően fontos látogatóterelő eszköze a Central Médiacsoportnak, hiszen manapság is jelentős számú látogatót terel a céghez tartozó 24.hu-ra és Nők Lapja Caféra is, amely néhány hete NLC néven üzemel már.
Nagy személyi mozgások a Central Médiacsoportnál
Néhány napja a Central Médiacsoportnál más személyi változások is történtek.
A Media1 információi szerint minap szintén távozott Zsatkulák István, aki a Central Médiacsoport digitális értékesítési és támogatási osztályának volt a vezetője 2017-től. Zsatkulák távozásáról egy nyilvános LinkedIn-bejegyzésből értesültünk. Zsatkulák egyébként még a sanomás időkben kezdett a cégnél, ahol 2005 óta dolgozott.

Távozott a hr-igazgatói pozíciót 2013 óta betöltő, de különböző hr-es pozíciókban már 2007 óta a cégnél, illetve jogelődjénél, a Sanománál dolgozó Gáspár Andrea, akinek az utódja a Borsoditól érkező Kárpáti Diána lett. Nyugdíjazás miatt vezetőváltás van a cég terjesztési igazgatói posztján is. Az új vezető kinevezése kapcsán a médiavállalat jelezte: mivel a terjesztési-előfizetési terület szerepe kulcsfontosságú az olvasópiaci árbevétel stabilitásában, ezért a közeljövőben ezen a területen stratégiai fejlesztésekre készül a médiacsoport.