Kárpáti Diána vette át májustól a Central Médiacsoport emberi erőforrás igazgatói posztját, derül ki a Nők Lapját, a Story magazint, a Bestet, a 24.hu-t és számos más digitális és nyomtatott médiaterméket megjelentető vállalat sajtóközleményéből.
A Media1 kérdésére, hogy a hr-igazgatói pozíciót 2013 óta betöltő, de különböző hr-es pozíciókban már 2007 óta a cégnél, illetve jogelődjénél, a Sanománál dolgozó Gáspár Andrea marad-e a médiavállalatnál, azt a választ kaptuk csütörtök este a Central Médiacsoporttól, hogy a szakember közös megegyezéssel távozott a cégtől. A vállalati pr-osztálytól hozzátették: a Central Médiacsoport nagyon köszöni Gáspár Andrea eddigi munkáját, és sok sikert kíván a karrierje folytatásához.
Változatlan marad a szervezeti struktúra
A Kárpáti Diána kinevezését bejelentő közleményben azt írták, hogy az új felsővezető változatlan szervezeti struktúrában és feladatkörben látja el a kiadó emberi erőforrás igazgatói kötelezettségeit. Kárpáti Diána több éves nagyvállalati hr-vezetői tapasztalattal érkezett a cégcsoporthoz.
A Borsodi tulajdonosától érkezett az új vezető
Kárpáti Diána a Borsodi márkát is tulajdonló Molson Coors Brewing Company vállalattól érkezett a Central Médiacsoporthoz. A nemzetközi cégben 2014 óta először a Magyarországért felelős hr-igazgatói pozíciót töltötte be, majd az elmúlt két évben további két ország, Szlovákia és Csehország humánerőforrás csapatát is vezette. Nagyvállalati tapasztalatait hr-menedzserként a Danone és a McDonalds nemzetközi cégeknél szerezte. Szakterületei közé a szervezetfejlesztés, a változásmenedzsment, a tehetséggondozás és a karriertervezés tartozik.
„Kárpáti Diána multinacionális vállalati környezetben szerzett vezetői tapasztalata, rendszerszemlélete és agilitása biztosíték arra, hogy a fejlődés HR támogatása jó kezekben lesz a jövőben” – mondta Mészáros Kinga, a Central Médiacsoport vezérigazgatója.
„HR-esként mindig is az volt a célom, hogy mozgásba hozzam a munkatársak és ezáltal a szervezet folyamatos fejlődését. A Central Médiacsoport stratégiáját a munkatársak keltik életre, ezért minél agilisabb, minél tanulékonyabb a szervezeti kultúránk, annál sikeresebben tudunk fejlődni. És ha mindeközben még jól is érezzük magunkat, akkor hosszú távon is örömmel teremtünk majd közös erővel értéket” – ezt már Kárpáti Diána mondta a főbb célkitűzéseiről.
A Central Médiacsoport vezetőségében egyébként más változás is van. Épp a múlt héten számoltunk be róla, hogy új, stratégai terjesztési igazgatója van a cégnek.
A mai napon több más fontos médiapiacot érintő személyi változásról is hírt adtunk. Távozik Lengyel András, a TV2 és az MTVA csatornák reklámidejét is értékesítő Atmedia kereskedelmi és portfólió igazgatója, és kiderült az is, hogy távozott a Bors, a Dél-magyarország és a Kisalföld kiadója, a Lapcom eddigi vezetője, Kovács Tibor, aki a konkurenciához, az egyebek mellett a Blikk című bulvárnapilapot is megjelentető Ringier Axel Springer Magyarországhoz ment, ahol a három évtized után nyugdíjba vonuló dr. Bayer Józsefet váltja.