fbpx

távozás

Déri Stefi, a HírTV műsorvezetője

Távozik Déri Stefi, a HírTV műsorvezetője

Szerződést bontott néhány héttel ezelőtt a HírTV-nél Déri Stefi műsorvezető és a kormánypárti hírcsatorna – tudta meg a Media1. A műsorvezető már eddig is gyakran kampányolt a Fidesz mellett, és most erre várhatóan még több lehetősége nyílik majd.

Kiss Péter programigazgató, Kelemen Beatrix tulajdonos és Hajdú Péter műsorvezető, vezérigazgató a Life TV / Media Vivantis sajtótájékoztatóján néhány nappal ezelőtt

Megtudtuk, ki lesz Hajdú Péter utódja, miután elbocsátják a Life TV és az Ozone Tv éléről, és a stáb többségétől is megválik a Mészáros Lőrinc-közeli tévétársaság

A Media1 megtudta, ki veszi át az operatív igazgatói feladatokat, miután a Life Tv és az Ozone csatornákat működtető Media Vivantis Zrt. vezérigazgatójától, Hajdú Péter televízióstól, valamint rajta kívül mintegy 30 főtől, köztük Kiss Péter programigazgatótól is megválik a cég. Megtudtuk azt is, hogy Hajdú Péter tanácsadói pozíciót kap Vaszily Miklós kormányközeli médiavállalkozó mellett azt követően, hogy a Life TV és az Ozone TV stábjának túlnyomó többségét hétfőn elbocsátják, és felhagynak a jövőben a saját gyártású műsorok készítésével. Vaszily Miklóst kérdeztük az okokról.

Milkovics Pál, a 168 Óra és a Pesti Hírlap tulajdonosa

A 168 Óra tulajdonosa szerint Fiala János nem mondott igazat a távozása körülményeiről

Milkovics Pál, a 168 Órát tulajdonló Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatója és társtulajdonosa reagált arra a cikkre, amelyben Fiala Jánost kérdezte a Media1 arról, mik voltak azok a vállalhatatlan feltételek, amelyek miatt néhány napja úgy döntött, elviszi a Kelj Fel Jancsi című műsort a 168.hu-tól. Milkovics Pál mellett, aki azt mondta, Fiala nem egészen az igazat mondta, Trencséni Dávid, a médiavállalat hírigazgatója is reagált Fiala szavaira.

Fiala János műsorvezető

Felhívtuk Fiala Jánost – elárulta, miért viszi el a Kelj fel Jancsit a 168 Órától (FRISSÍTETT!)

A rádiós műsorvezető azt mondta pénteken a Media1-nek telefonon, hogy Milkovics Pállal, a 168 Órát tulajdonló Michaeli, Schwartz & Brit Média vezérigazgatójával 2020-ban történt megállapodása után mindössze nagyjából három hónapig voltak rendben a dolgok, majd ezt követően fokozatosan egyre rosszabbá, míg végül teljesen vállalhatatlanná váltak a feltételek, így jutottak el odáig, hogy most inkább otthagyja a céget és önállósítja műsorát. Lapunk kérdésére a Kelj fel Jancsi házigazdája bővebben is kifejtette, milyen feltételekről van szó, és azok hogyan lettek egyre rosszabbak.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */