
Rubin Kristóf csapata készíti az HBO Max új magyar reality-jét
A Media1 több érdekességet is megtudott az HBO Maxra készülő és a Magyarországon eddig ismertektől merőben eltérő új reality-ről, amelynek forgatásai néhány héten belül kezdődnek.
A Media1 több érdekességet is megtudott az HBO Maxra készülő és a Magyarországon eddig ismertektől merőben eltérő új reality-ről, amelynek forgatásai néhány héten belül kezdődnek.
Závorszky Anna producer és Láng Imola látványtervező volt a Media1 vendége.
Felülmúlta a várakozásokat A besúgó című, az 1980-as évek Magyarországán játszódó, a fikciót a valósággal vegyítő, hazai gyártású film sikere.
A lineáris televíziós és digitális videóhirdetésekkel foglalkozó holland sales house, a Bionic Media legnagyobb részvényesévé vált a magyar Atmedia. A Bionic Media képviseli Hollandiában például a Warner Mediát és az SPI csatornáit, az Insight TV-t és a Euronewst.
Ugyanakkor a Netflix még így is őrzi piacvezető pozícióját.
A tiszavirág-életű szolgáltatás felépítésén csaknem 500 munkatárs dolgozott, és 100 millió dollárba került.
A Discovery és az AT&T bejelentette, hogy lezárta a WarnerMedia-tranzakciót. A két nagy médiavállalat egyesülésével létrejött a Warner Bros. Discovery, Inc. globális média- és szórakoztatóipari vállalat.
A hazai sorozatgyártás első közönségsikerei (Társas játék, Terápia) és a popkulturális mérföldkőnek számító Aranyélet után az HBO első, teljesen hazai fejlesztésű sorozata, A BESÚGÓ az 1980-as évekbe, a Kádár-rezsim idejébe vezeti el az HBO MAX streamingszolgáltatás felhasználóit. A Media1 már a hivatalos bemutató előtt láthatta az évad első néhány részét: ez alapján elmondhatjuk, hogy az elmúlt évek egyik legjobb, ha nem A legjobb magyar sorozata érkezett meg és vált elérhetővé 61 országban.
Úgy véli, jogtalanul váltak meg tőle.
Utoljára 2018-ban mutatott be új magyar sorozatot az HBO, akkor az Aranyélet 3. évadát.