Néhány napja a Media1 is beszámolt arról, hogy elég rémes negyedéves jelentéssel jelentkezett a Netflix, ugyanis jelentősen, mintegy 200.000-rel csökkent az előfizetőinek száma. Ráadásul ez a szám elemzői várakozások szerint akár tovább is eshet, ugyanis az oroszországi bojkott és az Ukrajna ellen immáron két hónapja dúló háború nyilvánvalóan sok előfizetést érint. A Netflix, amelynek vezérigazgatója pár éve még elutasító volt a reklámokkal kapcsolatban, nemrég jelezte, hogy hamarosan egy reklámokat is sugárzó csomaggal is jelentkezni fog.
Most az Index a TechCrunch nyomán arról ír, hogy az HBO MAX eközben milyen szépen erősíteni tudott.
A Techcrunch szerint az HBO és az HBO Max 76,8 millió felhasználóval rendelkezett világszerte márciusban, ami 12,8 millió felhasználóval magasabb a tavalyi adatnál és 3 millióval több az előző negyedéves adathoz képest. Az előfizetők száma március 31-én érte el a 48,6 milliót, ami 1,8 millióval volt több a tavaly év végi 46,8 millióhoz képest, és 4,4 millióval volt magasabb a teljes előző évhez képest.
Ebben persze nyilván annak is jelentős szerepe lehetett, hogy épp most zajlott térségünkben az HBO GO / HBO MAX átállás, és az e körüli felhajtás és a sok új prémium tartalom sokakat bevonz. Más kérdés, hogy az átállás nem kevés költséget is felemésztett, így az HBO / WarnerMedia meg is fizette a növekedés árát.
A streamingpiacról itt olvashatók a Media1 írásai.
További hírek érhetők el a Media1-en. Ott vagyunk Telegramon és Facebookon is.