
A hagyományos média ismét nagy, évszázados hibát készül elkövetni a Corint Media ügyvezetője szerint
Christoph Schwennicke egy cikkben figyelmezteti a szakmát a veszélyre.
Christoph Schwennicke egy cikkben figyelmezteti a szakmát a veszélyre.
A YouTube bejelentette, hogy átlépte a 2 milliót a YouTube 2007-ben elindított partnerprogramjában résztvevő partnerek száma, akikkel megosztja a hirdetési bevételeket.
Nem fest túl derűs képet a vállalat helyzetéről a 2017-es alapítású g7.hu gazdasági híroldalt működtető nonprofit részvénytársaság pénzügyi beszámolója, és a másik online szereplő, a 444-et működtető Magyar Jeti sem áll jól. Most fontos lépéseket tesz mindkét oldal.
Gerényi Gábor, az Azonnali.hu társtulajdonosa, egykori indexes vezető érthetőbbé tette, miről is szólt az Index átalakítására vonatkozó javaslata, ami az elmúlt napok nagy médiapiaci felfordulását okozta az Index kapcsán. Gerényi szerint a koncepciójával az újságírók is jól jártak volna, a cég és az olvasók is, csak azt félremagyarázták. Hozzátette: mindössze néhány rovatot szerveztek volna ki, hogy megnézzék a modell működőképességét, amit korábban a Totalcar létrejöttekor is próbálgattak.
Alig több mint 8 hónap telt el a fizetős tartalomszolgáltatás startja óta, máris másfélszer annyi előfizetőjük lett, mint amennyit legoptimistább esetben gondoltak egy évvel az indulás utánra.
A számok alapján a felelős szerkesztő úgy véli, a fizetőkapus tartalomszolgáltatási modell működik, ez pedig jót tehet a minőségi újságírásnak.
Olvasóinak köszönhetően két évtized után újra fenntartható pályára került a minőségi újságírást zászlajára tűző lap. Mostanra 1 millió támogatójuk van, de itt nem állnak meg. A 2015-ben kinevezett főszerkesztő arról is beszámolt, mik a következő célkitűzések és ezt hogyan szeretnék elérni.
A BuzzFeed és a HuffPost összesen ezer munkatársának nemrég bejelentett elbocsátása kapcsán a The Guardian arról írt, hogy kérdésessé vált a digitális újságírás jövője, nem működnek a jelenlegi bevételi modellek. Van, aki konyhai felszerelések értékesítésével próbálkozik, mások a podcastoktól remélik a megváltást.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.