terjeszkedés

Netflix logó

A Netflix saját tartalmakkal erősít

A következő nyolc évben 26,3 milliárd dollárt (8000 milliárd forintot) fordít tartalomfejlesztésre, főként saját tartalom előállítására a streamingszolgáltató egy friss iparági elemzés szerint. A cég eközben a héten megnyitotta negyedik európai irodáját.

VICE Media

Mégis jön a VICE Media Magyarországra

Az Antenna Group segít majd terjeszteni a VICE videós tartalmait, ha megvalósulnak a médiavállalat már évekkel korábban is hangoztatott tervei, amelyeket most írásban is megerősítettek.

watchmojo magyarország és special effects media együttműködés

Magyarországon terjeszkedik a Watchmojo

Az egyik legsikeresebbnek számító YouTube tartalomelőállító, a Watchmojo a magyar Special Effects Mediával szerződött tartalomlokalizálásra.

Bakai Mátyás, a Rádió 1 régi-új ügyvezetője (jobbra)

Megvan Andy Vajna utódja a Rádió 1 élén

Bakai Mátyás, az egykori társügyvezető visszatér a Rádió 1 élére, ahonnan a békéscsabai rádiós botránykor távozott. Ő veszi át a Retro Rádió és a Rádió 1 reklámidejét értékesítő MediaTime Kft. vezetését is.

Gajdics Ottó, a Karc FM főszerkesztője az Echo TV-ben

„Megszórná” a Karc FM-et a Médiatanács

A Media1 úgy tudja, hamarosan további frekvenciát szerezhet a Karc FM, az egykoron Simicska Lajos érdekeltségű Lánchíd Rádió romjain terjeszkedő kormányközeli rádió, mely ehhez számíthat a Médiatanácsra is. Felhívtuk Gajdics Ottó főszerkesztőt is.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások