fbpx

szlovén

A szlovén Nova24TV honlapja.

Szlovén lap: több milliárd forintnyi euró ment Magyarországról az SDS nevű párt médiájába

A Necenzurirano szlovén oknyomozó portál dokumentumokra hivatkozva állítja, hogy az eddig sejtett 4 millió helyett legalább 12 millió eurót, azaz mai árfolyamon legalább 4,4 milliárd forintot toltak bele magyar kormányközeli cégek olyan szlovén médiavállalkozásokba, amelyek az SDS nevű jobboldali párt propagandáját csinálják. Az ügyben Schatz Péter neve is előkerül, aki alapítója volt a Ripostnak.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

Csütörtöktől a TV2 Média Csoporté a szlovén Planet TV

Lezárult a tranzakció, amelynek révén október elsején a harmadik legnagyobb szlovén tévétársaság, a Planet TV tulajdonosává válik a TV2 Média Csoport. Bejelentették a felvásárolt szlovéniai médiavállalat új vezetőit.

Pavel Stanchev, a TV2 Média Csoport vezérigazgatója (balra) és Szalay Dániel (Media1) beszélget

Kiderült, mikor indulhat a TV2 Play

Pavel Stanchev, a TV2 vezérigazgatója egy interjúban beszélt az új internetes streaming szolgáltatás várható elindításának tervezett időpontjáról, de szólt a szlovén Planet TV felvásárlásáról, és arról is, hogy a felvásárolt szlovén csatornák néhány produkciójának gyártása Budapestre kerülhet.

Orbán Viktor miniszterelnök (j) és Marjan Sarec szlovén kormányfő kezet fog a hivatalos tárgyalásuk után tartott sajtótájékoztatón Budapesten, a Karmelita kolostorban 2019. október 28-án.

Erősödnek Szlovéniában az Orbán Viktorhoz közeli, a TV2-t is tulajdonló nagyvállalkozóval kapcsolatos aggályok a Planet TV felvásárlása kapcsán, eközben csúszik az ügylet jóváhagyása

A legfrissebb hírek szerint a szlovén állami tulajdonban lévő Telekom Slovenije Felügyelőbizottságának tagjai nem hagyták jóvá csütörtökön azt a döntést, amelynek alapján a TV2 tulajdonosa veheti meg a Planet TV-t. A szlovén sajtóban eközben erősödőben vannak azok a hangok, hogy mit is akarnak Orbán Viktor köreibe tartozó személyek a szlovén médiával, illetve beszámolnak arról is, hogy Magyarországon állami hirdetésekkel tömték ki a veszteséges TV2-t.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

Ezt válaszolta a TV2 a Planet TV felvásárlása kapcsán

A sajtóosztályt arról az egyelőre nem hivatalos információról kérdeztük, hogy a kormányközeli TV2 Média Csoport tulajdonosa lett a győztes befutó a szlovén Planet TV nevű csatornáért folyó versenytárgyaláson. Mostanra megérkezett a Media1-hez a TV2 sajtóosztályának ezzel kapcsolatos válasza.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások