
Alig nő a Disney Plus, a Disney streaming szolgáltatása
A szolgáltatásnak annak ellenére sem lett meg a beígért 109 millió előfizetője a negyedév végéig, hogy a koronavírus-járvány miatt tavaly többen fizettek elő.
A szolgáltatásnak annak ellenére sem lett meg a beígért 109 millió előfizetője a negyedév végéig, hogy a koronavírus-járvány miatt tavaly többen fizettek elő.
A streamingszolgáltató friss beszámolója alapján jelentősen csökkent 2021 első negyedévében az új előfizetőinek száma, és ezzel véget érni látszik a koronavírus-járvány miatti tavalyi rekordnövekedése.
Új területet nézett ki magának Törökország vezető médiacége.
A FilmBox+ az SPI International korábbi alkalmazása, a FilmBox Live továbbfejlesztése.
Bár a médiahatóság vasárnapról hétfőre virradó éjszaka a nemzetközi aggodalmak, köztük az Európai Bizottság kérése ellenére elnémíttatta a Klubrádiót az utolsó frekvenciáján, a Budapest FM 92,9 MHz-en, mégis sokan kitartottak a rádió mellett, jelen pillanatban is több mint 20.500 hallgatójuk van. Összeszedtük a lehetőségeket, mit tehet, ha ön is hallgatná az adást.
A TV2 Csoport új saját streaming szolgáltatást nyújtó platformján, a TV2 Playen több korábbi műsor is visszanézhető a Hal a tortántól kezdve a Nicsak, ki vagyokon, az Exatlon Hungary-n vagy épp a Dancing with the Starsonot át a Jóban rosszbanig.
Rekordot döntött péntek késő délután a Klubrádió internetes hallgatottsága, mellyel még olyan kereskedelmi rádiós nagyágyúkat is megelőzött mint a Rádió 1, a Retro Rádió, a Sláger FM, vagy épp az állami Kossuth és a Petőfi Rádió – ezt a Media1 a hazai internetes rádiók hallgatottságát szerverkapcsolati adatok alapján mérő Onlinestream.Live nevű internetes weboldal üzemeltetőjétől tudta meg.
A Nielsen piackutatócég kedden publikált felmérése alapján A hivatal (The Office) című tévésorozat volt a legnézettebb sorozat 2020-ban a streamingszolgáltatóknál.
Újabb tíz epizód készül a kultikussá vált sorozathoz.
Több évre szóló, tizenkét európai országra, köztük Magyarországra kiterjedő, 100 millió háztartásra vonatkozó új terjesztési megállapodást kötött a Discovery és a Vodafone. Az együttműködésnek köszönhetően a lineáris televíziós szolgáltatás mellett megérkezik a közvetlen fogyasztói elérés is a Discovery+ segítségével.