fbpx
Live streaming teleshop - élő online vásárlási ajánlat

Az európaiak 70 százaléka nyitott a Teleshop 2.0-ra

Kínában és Délkelet-Ázsia több országában már nagyon népszerű, és egy friss kutatás adatai szerint a világ számos más országában is népszerűvé válhat a Teleshop új, 2.0-ás online formája. Az élőben közvetített online vásárlási események által a márkák közvetlen kapcsolatba kerülhetnek a vevőkkel.

Egyre népszerűbb Európában a live streaming shopping, azaz az élőben történő online teleshoppingolás – írja az ecommercenews.eu.

A Kínában és Délkelet-Ázsia többi országában kibontakozó trend gyorsan terjedni látszik, és az európai fogyasztók is egyre gyakrabban nézik az élő videós vásárlási eseményeket, hogy inspirációt kapjanak bizonyos ruhák és egyéb divatcikkek vásárlásához.

Az Arvato Supply Chain Solutions tanulmánya azt mutatja, hogy Európában egyre több fogyasztó kezdi felfedezni a live shoppingot: az európai vásárlók 70 százaléka kedvezően válaszolt arra a kérdésre, hogy nyitottak-e erre a fajta virtuális vásárlásra, ám míg Délkelet-Ázsiában az ezen eseményeken a résztvevők többsége fiatal, addig az európai érdeklődők többnyire 32 és 43 év közöttiek.

Tavaly nyáron még csak minden ötödik harmadik divat- és szépségmárka értékesítette ilyen módon is a termékeit, most pedig minden harmadik kínált már legalább egy élő vásárlási eseményt. Nem csoda, hogy tavaly óta 50 százalékkal nőtt az ezt kínáló vásárlási alkalmazások használata.

Teleshop 2.0

Az élőben történő online teleshoppingolás alapvetően nem más, mint a hagyományos televíziós távértékesítés, de live shopping során nemcsak a médium más, hanem az ügyfelek is jobban részt vesznek, mivel chaten vagy a képernyőn megjelenő funkciókon keresztül kapcsolatba léphetnek a márkával, úgymond a termékkel is.

Az online teleshop különösen Kínában népszerű: naponta átlagosan 50 ezer élő közvetítést tartanak, körülbelül 260 millió nézővel. A Coresight Research előrejelzése szerint ez csak idén 250 milliárd euró feletti árbevételt eredményez, és ez a tendencia egyre emelkedik.

Akit érdekel a live streaminges teleshop, itt láthat a témáról egy videót is.

Még több e-kereskedelemmel kapcsolatos hírt talál a Media1-en!

Még több hír a Media1-en!

Bortókép: Az élő teleshopos streaming ajánlatok egyike
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások