
Hullámvasútra kerültek a hazai webáruházak
Egy friss elemzés szerint először új aranykort, majd hektikus hullámzást hozott a pandémia a hazai webáruházak számára.
Egy friss elemzés szerint először új aranykort, majd hektikus hullámzást hozott a pandémia a hazai webáruházak számára.
A járványhelyzet jelentős lökést adott a magyarországi e-kereskedelemnek: közel 26 ezer új internetes vásárló csatlakozott az idei Black Fridayhez.
Egy hónappal a Telex indulása után a hazai weboldalak versenyében látogatók tekintetében a 16., majd másnap a 13., azután pedig a 11. helyen szerepelt a távozó indexesek által létrehozott új híroldal, míg megtekintésszám alapján egy 10., egy 8. és egy 7. helyezés jött össze, ami meglehetősen szép teljesítmény egy egyhónapos oldaltól, pláne úgy, hogy a munkatársak előző munkahelye, az Index látványos összeomlása egyáltalán nem következett be. Megnéztük részletesebben az adatokat.
A Media1 által megszerzett hivatalos nézettségi adatok alapján a kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban, de teljes lakosságban és 18-59-ben is kikapott a most bemutatkozó Életünk története – Sztárpárok utazása a TV2-n vele szemben sugárzott Sztárban sztár című showtól.
Egyre inkább háttérbe szorítja a hagyományos boltokat az online piactér, és ez a járványnak is köszönhető. Hasonló adatok érkeztek Belgiumból is.
Számos újdonságot, kényelmi funkciót hozott a digitális médiapiac szereplői számára, hogy a Digitális Közönségmérési Tanács október elejétől bevezette Magyarországon az e.gemius nevű felhő alapú szoftvert. A médiaszakma képviselőit, ügynökségi szakembereket kérdeztünk az első tapasztalatokról.
A másfél hónappal ezelőttihez képest az Index.hu stábjának létszáma jelentősen megnőtt mostanra, de hogy áll az oldal a híroldalak versenyében a látogatottság terén? Ezúttal főleg ennek igyekeztünk utánamenni.
A streaminggel és biztosítással foglalkozó szolgáltatások a legnépszerűbbek.
Háromszor több webáruházat hoztak létre és háromszor többen álltak neki weboldalt készíteni a koronavírus idei első hullámában, mint a tavalyi év azonos időszakában. Sok webáruház még ezután fog élesedni.
Leginkább az élelmiszerek, a drogériai és háztartási cikkek, az otthon, kert és barkács termékek, valamint a számítástechnikai eszközök iránt ugrott meg az online kereslet. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása további megállapításokkal is szolgál.