fbpx
bankkártyás fizetés internetes vásárlás során

6,9 milliárdos forgalom az idei Black Fridayen az eMAG-nál

A járványhelyzet jelentős lökést adott a magyarországi e-kereskedelemnek: közel 26 ezer új internetes vásárló csatlakozott az idei Black Fridayhez.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Idén a magyar vásárlók 3,1 millió oldallátogatást, és eközben 6,9 milliárd forintos forgalmat generáltak az eMAGnak a karácsonyi bevásárlás kezdeteként számontartott fekete pénteken.

A járványhelyzet rányomta a bélyegét, mit helyezünk a virtuális kosárba: a háztartási eszközök és tisztítószerek voltak a Black Friday legnépszerűbb termékei, ezekből több mint 43 ezer darabot rendeltek.

A játék/baba-mama termékek közel 42 ezres eladott termékkel a második helyre futottak be, a harmadikra pedig a mobil eszközök közel 31 ezer darabos eladással.

A leggyorsabban, mindössze 39 másodperc alatt az iPhone SE 2020-as modellje fogyott el. Nem sokkal maradt le a Lenovo notebook, mely teljes készlete 46 másodpercig tartott, a Star-Light lapostévéből pedig 50 másodperc alatt vették meg mind a 400 darabot a vásárlók.

Az egyéb napokon nem elérhető ajánlatok közül két gépjármű, 12 darab féldisznó, 29 gramm arany, 93 darab egészségügyi szűrés (COVID vagy HPV), illetve 402 éjszakányi belföldi utazást rendeltek meg a vásárlók.

Az alábbi ábrán további érdekességek is találhatók.

Az eMAG Black Friday 2020-as mérlege infografikán
Az eMAG Black Friday 2020-as mérlege infografikán
Borító: Unsplash
Szóljon hozzá!