Idén a magyar vásárlók 3,1 millió oldallátogatást, és eközben 6,9 milliárd forintos forgalmat generáltak az eMAGnak a karácsonyi bevásárlás kezdeteként számontartott fekete pénteken.
A járványhelyzet rányomta a bélyegét, mit helyezünk a virtuális kosárba: a háztartási eszközök és tisztítószerek voltak a Black Friday legnépszerűbb termékei, ezekből több mint 43 ezer darabot rendeltek.
A játék/baba-mama termékek közel 42 ezres eladott termékkel a második helyre futottak be, a harmadikra pedig a mobil eszközök közel 31 ezer darabos eladással.
A leggyorsabban, mindössze 39 másodperc alatt az iPhone SE 2020-as modellje fogyott el. Nem sokkal maradt le a Lenovo notebook, mely teljes készlete 46 másodpercig tartott, a Star-Light lapostévéből pedig 50 másodperc alatt vették meg mind a 400 darabot a vásárlók.
Az egyéb napokon nem elérhető ajánlatok közül két gépjármű, 12 darab féldisznó, 29 gramm arany, 93 darab egészségügyi szűrés (COVID vagy HPV), illetve 402 éjszakányi belföldi utazást rendeltek meg a vásárlók.
Az alábbi ábrán további érdekességek is találhatók.
