Sikeresnek bizonyult a TV2 stratégiája, hogy egy műsorváltozással jócskán meghosszabbította a Sztárban sztár című műsorát, mely már 19 óra előtt elkezdődött és közel 23 óráig tartott. A „maratoni hosszú” műsor ugyanis jóval nézettebbnek bizonyult, mint a vele szemben nem sokkal 21 óra után kezdődő, Friderikusz Sándor a Story of My Life nevű külföldi licenc alapján elindított „öregítős” maszkos beszélgetős műsora, az Életünk története – sztárpárok jövőutazása, melynek vasárnap este volt a premier adása az RTL Klubon.
A birtokunkba került Nielsen Közönségmérés adatok alapján a teljes lakosságban (4+), a kereskedelmi szempontok miatt kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban és a TV2 által előszeretettel kommunikált 18-59-es korcsoportban is kevesebb nézőt vonzott Friderikusz műsora és a Schobert Norbert – Rubint Réka házaspár az RTL Klubon, mint a TV2 Sztárban sztár című műsora.
Az Életünk története a premieradás kezdete után, 21:20 körül a 18-49-es korcsoportban 4,8 AMR%-t ért el, míg a TV2 műsora ekkor 7,2 AMR%-rel futott, és később sem érkeztek meg további nézők, hogy láthassák, hogyan öregedik meg maszkmesterek segítségével először 20, majd 40 évet Rubint Réka és Schobert Norbert: a műsor nézettsége folyamatosan esett, és bár a TV2 showjának nézőszáma is olvadozott, nem akkorát, mint az időutazós műsoré az RTL-en.

Fotó: RTL Magyarország/Bielik István
Friderikusz a következő hetekben újabb sztárpárokat indít időutazásra. Legközelebb Nagy Ervin és párja, Borbély Alexandra néz szembe az öregedéssel a tévékamerák előtt.
Közleményben tudatta az RTL Magyarország, hogy október hónapban ismét az RTL Klub és az RTL Magyarország csatornaportfóliója volt a legnézettebb a 18-49 éves korcsoportban, főműsoridőben és teljes napos adatokat nézve egyaránt. A múlt hét legnézettebb tévéműsora lett a hétvégén az Álarcos énekes című showműsor.
A TV2 is közleményt adott ki, melyben a Dancing with the Stars és a Sztárban Sztár sikeréről ír. Azt írják, ennek köszönhetően a TV2 nagy fölénnyel, ismét megnyerte a hétvégi nézettségi versenyt. A TV2 mind teljes napi átlagban, mind főműsoridőben az első helyen végzett. A hétvége kiemelkedő eredményeivel a TV2 heti átlagban is a legnézettebb csatorna volt mindhárom kiemelt célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+).
További hírek találhatók a Media1-en!