
Magyarországon terjeszkedik az Enterie
A tizennégy országban jelenlévő Enterie nemzetközi pr-ügynökségi hálózat exkluzív partnere Magyarországon a Red Lemon Media lett. Főleg startupoknak segítenek a nemzetközi kommunikációban.
A tizennégy országban jelenlévő Enterie nemzetközi pr-ügynökségi hálózat exkluzív partnere Magyarországon a Red Lemon Media lett. Főleg startupoknak segítenek a nemzetközi kommunikációban.
Ezentúl az Adaptive Media végzi az ellenőrzött használt autókat kínáló piactér display és programmatic hirdetési megoldásainak értékesítését.
A szerződésnek köszönhetően mostantól a Media1.hu tartalmai a Google Hírek, a Hírstart és a Hírkereső, valamint a Filter.hu hírgyűjtő-szolgáltatásokon kívül a Microsoft által üzemeltetett MSN Hírek szolgáltatásban is elérhetővé váltak.
Kibővíti együttműködését a DIGI és a Discovery Networks. Ez új tévécsatorna megjelenésével jár.
A sors furcsa fintora, hogy a 7 fő halálával járó budapesti, dunai hajókatasztrófa igazolta végül, hogy továbbra is él a CNN és az ATV közötti szerződés, melyről egy Amerikában élő magyar újságíró az ellenkezőjét terjesztette hírportálján, az Amerikai Népszaván.
Többletbevételhez juttatná a médiatulajdonosokat az Adaptive Media egy új, látványos és az eddiginél hatékonyabb hirdetési megoldással. Ennek érdekében partneri szerződést kötött a digitális reklámvilág egyik jelentős nemzetközi szereplőjével, a JustPremium céggel, mely ehhez a technológiai hátteret nyújtja. A Merci csokoládé márka próbálta ki elsők között a megoldást.
Szerződést kötött az Adaptive Mediával a Media1.hu tulajdonosa.
Helyi tartalomszolgáltatásban erősít az Eurosport a tartalmi és stratégiai együttműködésnek köszönhetően.
Az egyik legsikeresebbnek számító YouTube tartalomelőállító, a Watchmojo a magyar Special Effects Mediával szerződött tartalomlokalizálásra.