Partneri megállapodást kötött a JóAutók.hu és az Adaptive Media internetes hirdetésértékesítő ház. Április elsejétől a sales house végzi a portál display és programmatic hirdetési megoldásainak ügynökségi értékesítését is.
A JóAutók.hu ellenőrzött használt autókat kínáló piactér, mely 2017 óta meghatározó és dinamikusan növekvő szereplője a magyar online autókereskedelmi piacnak. Az oldal felmérése szerint a látogatóinak 6 százaléka csak részben, 35 százaléka pedig egyáltalán nem érhető el más hirdetési portálokon keresztül – olvasható az együttműködést bejelentő mai, szerdai közleményben.
A JóAutók.hu kizárólag minősített kereskedőktől és magánszemélyektől származó autóhirdetéseket kínál olyan biztonságorientált vásárlók számára, akik szeretnék elkerülni a használtautó-vásárlás során felmerülő buktatókat. Az oldalon található összes autóhirdetés hitelességét egy több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező autós szakmai csapat ellenőrzi – a kereskedők céges, szakmai hátterétől kezdve az autó hivatalos kilométeróra állásig.
„Izgalmas lehetőség számunkra, hogy egy, a saját kategóriájában egyedi oldallal dolgozhatunk együtt. A JóAutók.hu „listing” tematikája nem csak brand safe környezetet biztosít a display hirdetéseknek, de keresési opciónak köszönhetően további targetálási lehetőségekkel is segíti hirdető ügyfeleink munkáját a felhasználók minél pontosabb célzásában és elérésében” – tette hozzá Horváth Tamás, az Adaptive Media kereskedelmi igazgatója.
Fodor László, a JóAutók.hu display értékesítési vezetője hozzátette:
„Weboldalunk display felületeinek ügynökségi értékesítéséhez olyan partnert kerestünk, akinek online piacismerete segítségünkre lesz abban, hogy a hirdetők számára bizonyíthassuk a JóAutók.hu-ban rejlő potenciált. Legyen szó márkaépítésről, termékbevezetésről, vagy autós hirdetők esetében aftersales- vagy készletkisöprő kampányról, targetált eszköz a hirdetők kezében”
(Disclaimer: A Media1 hirdetési felületeinek ügynökségi értékesítését is az Adaptive Media végzi.)